אינזאגי: "לא היה מזיק לנו מזל", פיולי: "חייבים לשחק באירופה"

זלאטן איברהימוביץ' זלאטן איברהימוביץ' | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images
לואיס אלברטו לואיס אלברטו | Paolo Bruno/Getty Images

מאמן לאציו לא ברח מאחריות אחרי ה-3:0 למילאן, תוצאה שאפשרה ליובנטוס לברוח בדרך לאליפות תשיעית ברציפות. איברהימוביץ' פתח לראשונה מאז הפגרה וזכה לשבחים

קבוצות: מילאן לאציו
(גודל טקסט)

התקווה הייתה שעד ה-20.7 הפער בין יובנטוס ללאציו יצטמצם או לכל הפחות יישאר על ארבע נקודות וכך נזכה למשחק עונה של ממש על הסקודטו באיטליה, אבל אתמול (שבת) לאציו רשמה הפסד שני מאז החזרה למגרשים מפגרה ארוכה וכפויה, הובסה 3:0 בביתה על ידי מילאן, ובכך הגברת הזקנה הגדילה את הפער לשבע נקודות יתרון בפסגה – בדרך לאליפות תשיעית ברציפות.

זלאטן איברהימוביץ' חזר להרכב הרוסונרי ובישל בפתיחה להאקן צ'לאנהולו, הכפיל במו רגליו מהנקודה הלבנה ואנטה רביץ' במחצית השנייה העניק את הניצחון המוחץ והמפתיע לזכות הרוסונרי, שטיפסו לפחות זמנית למקום השישי וביום שלישי ינסו להפתיע גם את יובנטוס בסן סירו – אולי ההזדמנות האחרונה לעצור את כריסטיאנו רונאלדו וחבריו בדרך לאליפות.

סטפנו פיולי, מאמן מילאן כנראה במשחקיו האחרונים בתפקיד, אמר לאחר הניצחון: "לא נהיה בליגת האלופות, אבל אנחנו מועדון מפואר שחייב להשתתף במפעלים האירופיים. השחקנים מחויבים ונותנים 110 אחוז מעצמם, גם כאלה שהאריכו חוזים עד תום העונה ולא צפויים להישאר אחרי זה".

פיולי גם דיבר על זלאטן איברהימוביץ' ששב להרכב לראשונה מאז הפגרה והוחלף כבר במחצית: "מדובר בשחקן ואדם שמאפשר לנו לגדול ומעצים אותנו מבחינה מנטלית, טכנית, מוסיף לנו איכות. זה עונג אמיתי לאמן אותו ולראות אותו מסתדר עם כולם בקבוצה. נשאר לנו חודש אחרון לעונה ועלינו לדחוף ולתת את הכל".

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

מנגד, מאמן לאציו סימונה אינזאגי אמר לאחר המשחק שכנראה ניפץ את חלומות האליפות של קבוצתו: "עשינו מסע מדהים ואנחנו לא מתכוונים שהוא ייעצר עכשיו. עלינו פשוט להסתכל קדימה ולהתכונן למשחק הבא. זה הפסד שמשפיע עלינו קשות בטבלה ובהחלט היה לנו קשיים במשחק, אבל גם לא היה מזיק לנו מזל כמו בשער הראשון שנכנס מכדור ששינה כיוון".

בתקשורת האיטלקית כמובן שהדגישו הבוקר את הבריחה הגדולה של יובנטוס וב"גאזטה" וב"קוריירה" בחרו בכותרות דומות: "יובנטוס ברחה לליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי