1:4 ליובנטוס בדרבי, שער גדול לרונאלדו. 0:3 למילאן על לאציו

כריסטיאנו רונאלדו | ספורט1

הגברת הזקנה לא התקשתה מול טורינו והמשיכה לדהור לעבר התואר. הפורטוגלי כבש בכדור חופשי אדיר, דיבאלה, קוודראדו ודג'ידג'י (עצמי) הוסיפו. איברהימוביץ' הבקיע ובישל לצ'להאנולו, רביץ' הוסיף

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם של היום, יובנטוס עשתה צעד נוסף לעבר האליפות כשהביסה 1:4 את טורינו. בהמשך, ססואולו ניצחה 2:4 את לצ'ה ואת הערב נעלה מילאן שרשמה את הפתעת הערב לאחר שהביסה 0:3 את לאציו באולימפיקו.

יובנטוס – טורינו 1:4

הגברת הזקנה לא התקשתה בדרבי מול היריבה העירונית וחיברה ניצחון שביעי ברציפות בליגה. בכך, היא המשיכה להתקדם לעבר תואר אליפות תשיעי ברציפות ולא נראה שמישהו יכול לעצור אותה. מהרגע שהפסידה בגמר הגביע לנאפולי, היא פשוט נראית מצוין. אגב, ג'אנלואיג'י בופון פתח בשער הקבוצה ושבר את שיא ההופעות בליגה האיטלקית.

החגיגה החלה כבר בדקה השלישית, כשפאולו דיבאלה (שנמצא בכושר פנטסטי) סיים מבצע אישי נפלא עם כדור ברשת. בדקה ה-29 זה כבר היה 0:2, כשחואן קוודראדו קיבל מסירה מכריסטיאנו רונאלדו, ביצע פעולה נהדרת וכבש. אנדראה בלוטי צימק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בפנדל.

שחקני יובנטוס חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הרגע הגדול של המשחק הגיע בדקה ה-61. כריסטיאנו רונאלדו לקח כדור חופשי מ-23 מטרים וסיפק בעיטה פשוט מושלמת ובלתי ניתנת לעצירה אל הרשת. שער ענק של הפנומן הפורטוגלי. תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-87, כשבלם האורחת, קופי דג'ידג'י, כבש שער עצמי. טורינו נמצאת שש נקודות בלבד מעל הקו האדום ועדיין מצויה במאבקי הירידה.

לאציו – מילאן 3:0

הרוסונרי רשמו את אחת ההפתעות הגדולות בליגה האיטלקית עם ניצחון ענק על סגנית המוליכה באולימפיקו, דבר שהגדיל את הפער מיובנטוס לשבע נקודות. זה התחיל עם בישול של זלאטן איברהימוביץ' שמצא את הקאן צ'להאנולו והטורקי שחרר בעיטה – שפגעה בדרך בשחקן הגנה – והכניעה את תומאס סטרקושה.

בדקה ה-34 מילאן קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד של שטפאן ראדו לאיברהימוביץ' היה זה שניגש לנקודה הלבנה, אמנם סטרקושה הצליח לעצור את הבעיטה של השבדי, אך לא מנע מהכדור להתגלגל לרשת וכך החלוץ האגדי הוסיף שער לבישול בתחילת המשחק. בדקה ה-69 מילאן כבשה את השלישי – ג'אקומו בונבנטורה מצא את אנטה רביץ' עמוק בתוך הרחבה והקרואטי לא התבלבל וקבע את תוצאת המשחק. המנצחת עלתה זמנית למקום השישי.

תוצאה נוספת: ססואולו – לצ'ה 2:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי