קונטה: "כולם במבחן, עלינו להוכיח שאנחנו ראויים להיות באינטר"

לאוטרו ואלכסיס. קונטה במסר תקיף | Marco Luzzani/Getty Images

לאחר הניצחון הענק 0:6 על ברשיה ביום רביעי, בתקשורת האיטלקית מיהרו להכריז שאינטר לא ויתרה עדיין על הסקודטו. אלא שאתמול (ראשון) הקבוצה של אנטוניו קונטה הרימה דגל לבן כשנכנעה 2:1…

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הענק 0:6 על ברשיה ביום רביעי, בתקשורת האיטלקית מיהרו להכריז שאינטר לא ויתרה עדיין על הסקודטו. אלא שאתמול (ראשון) הקבוצה של אנטוניו קונטה הרימה דגל לבן כשנכנעה 2:1 לבולוניה בסן סירו על אף שהיריבה הייתה בעשרה שחקנים בחלק מהזמן. זה היה ההפסד הראשון של הנראזורי העונה שהוא לא נגד שתי המוליכות. לאוטרו מרטינס שהחמיץ פנדל שהיה יכול להעלות את הקבוצה ליתרון 0:2, כבש שער בודד בעשרת המשחקים האחרונים.

"קונטה על הצלב" נכתב ב"קוריירה דלה ספורט", "בולוניה פירקה את אינטר בסן סירו, להתראות הסקודטו". "תפנית גדולה בסן סירו, אף אחד לא ציפה לזה. לא פלא שקונטה זועם. בולוניה ניצחה את אינטר בביתה ועוררה סערה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", שם החלוץ הארגנטינאי קיבל את הציון הנמוך 4.5. "גם אינטר מועדת, הסקודטו ביד של יובה", נכתב ב"טוטוספורט".

נראה שנקודת האור היחידה של אינטר הגיעה מצד החלוץ רומלו לוקאקו שכבש את שער היתרון. הבלגי שהגיע בקיץ בהחלט עונה על הציפיות. השער אתמול היה ה-20 שלו בליגה, ורק שלושה חלוצים נוספים הגיעו למספרים האלה בחלוף 30 מחזורים הראשונים שלהם בסרייה א' – ג'וזיפה מיאצה (1930), סטפנו ניירס (1949) ורונאלדו נזאריו ב-1998.

אנטוניו קונטה. אפשרות להלחיץ את יובנטוס | Marco Luzzani/Getty Images

קונטה היה מאוכזב מאוד כמובן: "זה ברור מה שקרה, אין הרבה דברים שאני יכול להגיד. כולנו צריכים לקחת אחריות, קודם כל אני כמאמן, ואחר כך השחקנים. אני חושב שחילצנו את בולוניה מהמשחק הזה, פישלנו וחילקנו מתנות ולא בפעם הראשונה. זה קורה לעתים קרובות גם בעונה הרגילה וגם אחרי החזרה מהפגרה. יש דברים שעלינו להסתכל עליהם. גם החמצת פנדל היא לא תירוץ, שיחקנו נגד עשרה שחקנים והיינו בשליטה מלאה".

המסר להמשך: "כל אחד מאיתנו יצטרך להוכיח עד סוף העונה שהוא ראוי להיות באינטר ולהוביל אותה, להיות חלק מפרויקט לנצח. האם אני המאמין הנכון לנצח והאם יש כאן את השחקנים הנכונים. עלינו לתת הכל". כשנשאל על כך שלאוטרו בעט את הפנדל, אמר: "אני מעדיף שזה יישאר בחדר ההלבשה".

האליפות: "לאחר משחק כזה וגם התיקו עם ססואלו אין ספק שזה יהיה קשה יותר. עלינו להבטיח את המקום בליגת האלופות בהקדם האפשרי ולעשות כמה שפחות טעויות. אני מקווה שלשחקנים יש אחוז אחד מהזעם שזורם בעורקים שלי – זו כבר תהיה התחלה טובה".

"קונטה על הצלב" | צילומי מסך: "קוריירה דלה ספורט", "גאזטה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי