טירוף: מילאן חזרה מ-2:0 ל-2:4 ענק מול יובנטוס

זלאטן איברהימוביץ' חוגג עם פרנק קסייה | Marco Luzzani/Getty Images

דרמת ענק בסן סירו. ראביו ורונאלדו כבשו עבור הגברת הזקנה, אך זלאטן, קסייה, ליאו ורביץ' הפכו בבליץ אדיר ושערים נהדרים. לאציו הפסידה 2:1 ללצ'ה

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 של הליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שלישי), ואיזה שני משחקים אדירים קיבלנו. מילאן הצליחה לרשום מהפך יוצא דופן וחזרה מ-2:0 ל-2:4 פשוט אדיר על יובנטוס. כמו כן, נרשמה הפתעה גדולה, כשלצ'ה הקטנה עלתה מעל הקו האדום לאחר 1:2 ביתי על סגנית המוליכה לאציו.

מילאן – יובנטוס 2:4

איזה משחק ענק קיבלנו בסן סירו. הגברת הזקנה פספסה הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות ולסגור כמעט סופית את סיפור האליפות, אך נותר סטטוס קוו בצמרת אחרי ששתי המוליכות הפסידו. אבל איזה טירוף היה על המגרש – וכל כולו קרה במחצית השנייה.

בדקה ה-47 אדריאן ראביו העלה את יובה ליתרון עם בעיטה פנטסטית מחוץ לרחבה, ובדקה ה-53 כריסטיאנו רונאלדו כבר קבע 0:2, שקיבל כדור עומק מצוין וסיפק סיומת נפלאה מול השער. ואז, בדקה ה-62, הכל התהפך. זלאטן איברהימוביץ צימק בפנדל מדויק, וארבע דקות לאחר מכן פרנק קסייה קבע 2:2 בסיום התקפה אדירה.

שחקני מילאן חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הבליץ של הרוסונרי נמשך, והם כבשו שער שלישי בדקה שש דקות בדקה ה-68 – שער שקבע מהפך ודרמת ענק. הפעם היה זה רפאל ליאו, שסיפק ביצוע נפלא. השער שחתם את התוצאה נכבש בדקה ה-81, כשאנטה רביץ' עם בעיטה נהדרת מתוך הרחבה ברגל שמאל הכניע את וויצ'ך שצ'סני.

לצ'ה – לאציו 1:2

משחק הסוג הזה יכול להוות טיעון מוצלח מדוע לא כדי לחלק את הליגה לשיטת פלייאוף, כאשר קיבלנו במשחק מותח במיוחד קבוצה שנאבקת על האליפות ובמקביל כזאת שנאבקת על חייה בטבלה כשבסיומו זו הייתה לצ'ה שעלתה מעל הקו האדום עם ניצחון סנסציוני.

הכל התחיל 110 שניות מהפתיחה כאשר מרקו מנקוסו שחרר טיל אדיר שהסתיים בחיבור, לצערה של לצ'ה הגול נפסל באמצעות ה-VAR, לאציו הגיבה במהרה וכבשה את שער היתרון בדקה החמישית מרגלי פליפה קייסדו. המארחת התעוררה שוב בדקה ה-30, השוותה בנגיחה של קומה באבאקאר וקצת לפני המחצית קיבלה הזדמנות להפוך מפנדל, אך מרקו מנקוסו חסר המזל בעט לשמיים. אך לצ'ה הייתה צריכה להמתין שתי דקות בלבד לשער היתרון, אותו כבש פאביו לוצ'יוני בנגיחה וקבוצתו שמרה על היתרון עד הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי