זלאטן עקץ את רונאלדו: "אם הייתי מגיע בספטמבר היינו זוכים באליפות"

זלאטן איברהימוביץ' , כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

השבדי חיפש את הפורטוגלי לאחר שכבש בפנדל ודיבר על עתידו במילאנו: "אני זקן, זה לא סוד. אבל גיל זה רק מספר". פיולי מרוכז בנאפולי: "עדיין לא עשינו כלום"

קבוצות: מילאן יובנטוס
(גודל טקסט)

איטליה בטירוף הבוקר (רביעי) אחרי הקאמבק המדהים של מילאן אמש נגד יובנטוס. הרוסונרי כבר היו בפיגור 2:0 בדקה ה-53, אך פנדל של זלאטן איברהימוביץ' בדקה ה-62 התחיל בליץ של האדומים שחורים בדרך לניצחון 2:4 אדיר בסיום.

מי שגנב את ההצגה כהרגלו, הוא זלאטן איברהימוביץ' האחד והיחיד. בשער הראשון של מילאן, כשניגש לנקודה הלבנה, כריסטיאנו רונאלדו ניגש לשצ'סני ואמר לו: "אתה מכיר אותו, דבר אליו!". השבדי כבש עם הרבה קור רוח וחיפש בחיוך את המבט של הפורטוגלי לאחר השער, אך CR7 נמנע מקשר עין. גם לאחר שהוחלף, זלאטן עבר ליד הספסל של הגברת הזקנה ואמר לשחקני היריבה: "תמשיכו לדבר" עם תנועות ידיים משעשעות.

לאחר המשחק, השבדי דיבר על הניצחון המרשים ועתידו ברוסונרי: "אני זקן, זה לא סוד, אבל גיל זה רק מספר. אני מתאמן טוב, סיכמנו שאני אשחק הערב יותר ממשחק קודם, אבל אני מרגיש טוב ואני רוצה לעזור לקבוצה בכל דרך שאני יכול. קריירת אימון? לא לא, אני נשיא, מאמן ושחקן, אבל הם רואים אותי רק כדורגלן" התבדח זלאטן והמשיך "אני חושב שמילאן ברי מזל שאני פה, אם הייתי מגיע בספטמבר – היינו זוכים באליפות!". הצהיר

זלאטן יישאר במילאן?

השבדי המשיך ודיבר על עתידו ברוסונרי: "האם אני אשאר בעונה הבאה? נחיה ונראה. יש לי עוד חודש ליהנות מכדורגל, ואז אין לי שליטה על הדברים שיקרו. אני מצטער בשביל האוהדים, יכול להיות שזאת הפעם האחרונה שהם יראו אותי 'לייב'. הסיטואציה מוזרה, האוהדים היו נהנים מאוד איתנו הערב בסאן סירו. אנחנו מקצוענים ועושים את העבודה שלנו, אבל תצטרכו לקרוא בין השורות. נהניתי מאוד הערב, אחרי הפציעה הקודמת שלי נסעתי לאמריקה, שיחקתי, הרגשתי בחיים, עכשיו אני רק רוצה לשחק. אני בסדר, אני כבר בן 38 ואין לי את היכולות הפיזיות שהיו לי בעבר, ואני לא יכול לעשות את הדברים שעשיתי בעבר, אבל אני עדיין יכול לעשות את ההבדל ולהביא הישגים למועדון ולקבוצה.

גם המאמן, סטפאנו פיולי נמנע מלדבר על העונה הבאה ובעיקר התרכז במשחק הבא נגד נאפולי: "השחקנים הראו רוח ויכולת נפלאה. אפילו בזמנים קשים הם רצו לשחק ביחד, והם השיגו תוצאה מדהימה בצדק. העתיד? אני לא חושב על ה-3 באוגוסט, רק על נאפולי. אנחנו מודעים לחולשות ולחוזקות שלנו, רוצים לעשות עבודה טובה עד סוף העונה ולהשיג את היעדים שלנו. אחרי זה? נראה, אני לא חושב על זה כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי