איברהימוביץ' בראיון יוצא דופן: "זה לא נראה שאשאר, צריך להיות שינוי"

זלאטן איברהימוביץ' , כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

בגיל 38, הענק השבדי מודה שהוא צפוי לעזוב את מילאן ומצהיר: "זלאטן איברהימוביץ' הוא לא שחקן לליגה האירופית, איברה משחק כדי לזכות בתארים או שהוא נשאר בבית"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' עשה לא מעט כדי לחזור העונה למילאן ובגיל 38 הוא בהחלט מצליח להוכיח שכוחו במותניו, אבל סגירת המעגל במדי הרוסונרי וסיפור האהבה בין הצדדים, כפי שכבר נטען לא אחת, צפוי להסתיים. אלא שבניגוד לסברה שזו מילאן שתוותר על הענק השבדי, מסתבר, כמו תמיד, שהמילה האחרונה היא של איברהימוביץ'.

בראיון שיתפרסם במלואו רק מחר (שבת) ב"קוריירה דלו ספורט", הודה איברהימוביץ' שאם הסיטואציה לא תשתנה לקראת העונה הבאה, הוא לא יישאר במילאן – קבוצה איתה זכה באליפות ב-2011 ואליה בחר לחזור אחרי השנים בלוס אנג'לס גלאקסי מארצות הברית.

"איברה משחק כדי לזכות בתארים או שהוא נשאר בבית", הצהיר החלוץ כהרגלו, "אמרו לי שלפרוש בארצות הברית זה קל ונוח, אז חזרתי למילאן. אני כאן רק מתוך תשוקה, כי אני משחק בחינם אפשר לומר. ואז הגיעה התפרצות הקורונה והכל נעצר וחשבתי לעצמי שאולי זה רמז שאני צריך לפרוש…אבל חזרנו לדשא, התאוששתי מהפציעה אחרי יומיים ועוד בקבוצה אמרו לי לקחת את הזמן. איברה נולד כדי לשחק כדורגל והוא עדיין הכי טוב בלשחק כדורגל. צריך לראות איך ארגיש בעוד חודשיים, אראה מה קורה עם המועדון – אם להיות כן, זה לא נראה כרגע שאשאר כאן. זלאטן איברהימוביץ' זה לא שחקן לליגה האירופית ומילאן לא מועדון ששייך לליגה הזו".

זלאטן איברהימוביץ' חוגג
זלאטן איברהימוביץ' חוגג | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מילאן, כידוע, תמנה למאמן בעונה הבאה את ראלף ראנגניק שיחליף בתפקיד את סטפנו פיולי, מה שנראה כמו עובדה מוגמרת שרק צריכה להתפרסם רשמית על ידי המועדון בתום העונה, אולם ספק כמה היא תוכל להשקיע בשינוי משמעותי של הסגל, לפחות בעונה הבאה.

"זו לא 'גראנדה מילאן' שחוויתי בעבר, זו האמת", המשיך זלאטן, "אבל עלינו לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים עד סוף העונה. איברה כאן ואיברה דואג לכך. עליי לעשות את זה או שאאבד את האוהדים".

אם יעבור לליגה אחרת: "לא יודע מה יהיה אם אעזוב את מילאן, לא יודע אם אשחק בקבוצה נוספת. אני לא אוהב לסגור דלתות ואם אעבור אז זה רק למקום בו תהיה לי שליטה והשפעה, לא אגיע למקום שלמילים אין שום חשיבות. יש לי עוד הרבה תשוקה להמשיך לשחק".

אגב, כשנשאל איברהימוביץ' על ראנגניק, הוא בחר לעקוץ: "מי זה ראנגניק? אין לי מושג במי מדובר".

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי