בונוצ'י עלול להיעדר, סארי: "ססואלו מסוכנת בצורה יוצאת דופן"

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | ANDREAS SOLARO / Contributor

יובנטוס רוצה לעשות צעד נוסף לעבר אליפות עם ניצחון על הקבוצה החמה בליגה האיטלקית, אך ייתכן שהבלם לא יעמוד לרשותה בשל כאבים בעקב. המאמן: "לא מובן מאליו שנזכה בסקודטו"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

שישה מחזורים נותרו לסיום הליגה האיטלקית ולמרות שסבלה מנפילת מתח בשני המשחקים האחרונים, בהם ייאמר לזכותה כי פגשה יריבות קשות, יובנטוס קרובה לאליפות תשיעית ברציפות וכדי לעשות צעד נוסף בכיוון היא תצטרך לגבור מחר (רביעי) בחוץ על הקבוצה החמה בליגה, ססואלו המפתיעה שמאז שובו של הכדורגל הפסידה פעם אחת בלבד וניצחה בכל ארבעת המחזורים האחרונים, כולל 1:2 על לאציו בשבת האחרונה.

הגברת הזקנה מגיעה לאחר שניצלה מהפסד ביתי לאטאלנטה בזכות פנדל מוצלח של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-90 שקבע 2:2 בסיום, אך משחק לפני כן היא ספגה רביעייה ממילאן ונוצחה 4:2 למרות שעלתה ליתרון כפול במחצית השנייה. לאונרדו בונוצ'י עלול להיעדר מחר אחרי שהתלונן על כאבים בעקב וייתכן כי בקבוצה יעדיפו להעניק לו מנוחה. חואן קוואדרדו המוצהב לא יעמוד לרשותו של מאוריציו סארי ובמקומו יפתח דנילו באגף ימין, מה שמפנה לאלכס סנדרו את עמדת המגן השמאלי. בחלק הקדמי, פדריקו ברנרדסקי עלול לאבד את מקומו לדוגלאס קוסטה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, סארי החמיא ליריבה: "ססואלו היא קבוצה שנמצאת באותו מסלול כמו אטאלנטה. הם נותנים המשכיות לפרויקט שלהם, הם מאורגנים ויש להם מאמן חכם. הם נראים מצוין, זו קבוצה מסוכנת בצורה יוצאת דופן בהתקפה".

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

המאמן התייחס למאבק האליפות, כאשר נכון לעכשיו יובנטוס בפער של שמונה נקודות מלאציו כשנותרו 18 בקופה: "לא מובן מאליו שנזכה, אנחנו עדיין צריכים לסבול. אנחנו זקוקים ל-11 נקודות בששת המשחקים הבאים, כל השאר פחות מעניין אותנו בספורט שום דבר לא מובטח מראש".

לסיום, סארי דיבר על הסיכוי שג'ורג'יו קייליני יחזור בקרוב: "זו אחת המכות הגדולות שספגנו העונה, חסרון גדול. הוא שחקן משמעותי שסבל מהיעדרות ארוכה ובחצי השני של העונה נעצר שוב. הוא מתאמן עם הקבוצה בחמשת הימים האחרונים, כרגע הוא לא מוכן לשחק 90 דקות אבל הוא מתקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי