אטאלנטה בדרך לשיא שערים באיטליה, גאספריני: "מתכוננים לפ.ס.ז'"

רוסלן מלינובסקי, מריו פשאליץ'. אטאלנטה לוהטת | Emilio Andreoli/Getty Images

אחרי השישייה אתמול, הקבוצה מברגמו הגיעה ל-93 שערי זכות, כשב-60 השנים האחרונות רק נאפולי לפני שלוש שנים עשתה זאת. "עוד מופע חסר רחמים", נכתב בתקשורת. המאמן כבר מתכונן לצ'מפיונס: "נבחן את החוזק שלנו"

(גודל טקסט)

תארו לכם שאטאלנטה הייתה נמנעת מהפנדל המטופש נגד יובנטוס בתוספת הזמן, מצליחה לנצח את האלופה, ועם שתי נקודות נוספות הפער ביניהן כרגע היה עומד על ארבע נקודות. בכל מקרה, הקבוצה של ג'יאן פיירו גאספריני לא עוצרת. אתמול (שלישי) היא הביסה 2:6 את ברשיה וצימקה את הפער מהאלופה לשש נקודות, לפחות זמנית. לאחר ההצגה אתמול, אטאלנטה הגיעה כבר ל-93 שערי ליגה, כאשר רק באיירן מינכן (מאה שערים) עברה אותה. ב-60 השנים האחרונות רק נאפולי הצליחה לכבוש כמות כזו של שערים בעונה (עם מאוריציו סארי לפני שלוש שנים), אם כי 94 שעריה היו בשנה שלמה.

"עוד מופע של אטאלנטה, והפעם הקורבן היא ברשיה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "הם רוצים שהעונה הזו לא תיגמר". האוקראיני רוסלן מלינובסקי זכה גם כן למחמאות אחרי שער ושני בישולים – "שחקן הרסני, במיוחד כשמשאירים אותו פנוי עם רגל שמאל". "קבוצה חסרת רחמים. מריו פשאליץ' שוב הבריק עם שלושער", נכתב ב"טוטוספורט".

עוד מספרים שיספרו את הסיפור של העונה הנפלאה שלה: זו הייתה השישייה הרביעית שלה העונה – יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות העונה. זה היה הניצחון ה-21 של הקבוצה העונה – השוותה את הרקורד מעונת 2016/17, וכמובן שנותרו לה עוד חמישה משחקים כדי לקבוע שיא מועדון. המגן רובין גוסנס היה מעורב השנה כבר ב-17 שערים (תשעה שערים ועוד שמונה אסיסטים), יותר מטרנט אלכסנדר-ארנולד.

גאספריני חייך: "זה נחמד, לא?", אמר בסיום המשחק. "הבקענו הרבה בעונה שעברה. אנחנו בטח לא מחפשים להשפיל אף יריבה אלא לתרגל את המהלכים שלנו, משולשים במרכז המגרש ואלה מובילים לשערים. לאט לאט הגענו לליגה האירופית ואז לליגת האלופות, השתפרנו, התבגרנו והתרגלנו לרמה אחרת". המאמן סיפר יוסיפ איליצ'יץ' נשמר במהלך מתוכנן כחלק מרוטציות ושהוא מודאג מפציעות.

ברבע גמר ליגת האלופות תפגוש אטאלנטה את פריז סן ז'רמן החזקה. המאמן הסביר: "אנחנו מתכוננים למשחק הזה, אבל המטרה היא להילחם עד הסוף גם בסרייה א'. הדרך הטובה ביותר להיות מוכנים ל-12 באוגוסט היא להמשיך בליגה עם אותה המנטאליות והאינטנסיביות. אני לא יודע אם הם (פ.ס.ז') צריכים להיות מודאגים, הם ישחקו בגביע פעמיים לפניכן. אני לא יודע אם עדיף 13 משחקי ליגה אינטנסיביים או שני משחקים תחרותיים והשאר משחקי אימון. אני לא רוצה להגיד שאנחנו עייפים כי אנחנו משחקים כל שלושה ימים, זה לא משהו שאני מאמין בו. אני בטוח שהם יהיו מוכנים. ניימאר וקיליאן אמבפה הם שניים מהטובים בעולם, אבל מדובר בקבוצה מדהימה. נבחן את החוזק שלנו נגדם".

העונה הזו: "כעסתי על הפנדלים נגד יובנטוס, בזמן המשחק וגם מאוחר יותר בלילה. היינו כל כך קרובים. אם אני מסתכל אחורה על משחקי הראש-בראש העונה, עם יובנטוס, לאציו אינטר ומילאן, היו לנו משחקים בהם המזל היה חסר. יכולנו להיות אפילו במקום טוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי