מילאן חזרה מפיגור ל-1:3 על פארמה, נאפולי מעדה בבולוניה

שחקני מילאן חוגגים | Claudio Villa / Stringer

שער ושני בישולים של צ'להאנולו קבעו מהפך ביתי והשאירו סיכוי לסיים במקום החמישי, גול גדול לקסייה. רק 1:1 בחוץ לקבוצה מדרום איטליה. סמפדוריה הביסה 0:3 את קליארי

(גודל טקסט)

אחרי השישייה האדירה של אטאלנטה, המחזור ה-33 בליגה איטלקית נמשך היום (רביעי) עם לא פחות משבעה משחקים. בנגלה הראשונה, מילאן גברה 1:3 על פארמה, נאפולי סיימה רק ב-1:1 בחוץ מול בולוניה וסמפדוריה השיגה שלוש נקודות עם 0:3 חלק מול קליארי.

בולוניה – נאפולי 1:1
נאפולי אמנם הבטיחה את המקום באירופה בזכות הזכייה בגביע האיטלקי, אך היא רוצה לסיים גם את הליגה בטעם טוב והפתיחה שלה העידה על כך: הבלם היווני קוסטאס מנולאס נגח טיל לרשת (7) והעלה את מאזן השערים שלו העונה לארבעה, אולם בולוניה לא הרימה ידיים והשתלטה על המשחק. שער של רודריגו פלאסיו נפסל בטענת נבדל והזמן הלך ואזל, אך למארחת היה את מוסא בארו שבעט כדור מדויק לפינה הרחוקה (81) וקבע חלוקת נקודות מוצדקת. תיקו שני ברציפות לקבוצה של ג'נארו גאטוסו, שעדיין מקדימה את מילאן השביעית בזכות הפרש שערים. מנגד, המארחת, שגמרה את העונה ומשחקת לפרוטוקול בלבד, רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ונותרה במרכז הטבלה עם 43 נקודות.

מילאן – פארמה 1:3

האקשן בסן סירו התחיל בדקה ה-44: רגע לפני הירידה להפסקה, בעיטה מדויקת של יסמין קורטיץ' הסלובני העלתה את פארמה ליתרון מפתיע, אך מילאן לא נבהלה והפכה את התוצאה בפתיחת המחצית השנייה: פרנק קסייה איזן (55) עם טיל אדיר מ-30 לקורה ופנימה ואלסיו רומאניולי הבלם השלים מהפך עם שער הבכורה שלו העונה(59). על הבישולים היה אחראי הקאן צ'להאנולו, שהתכבד בשער שקבע את תוצאת המשחק (77). הרוסונרי, שרשמו משחק ליגה שביעי ברציפות ללא הפסד, נותרו במקום השביעי אך התקרבו לנאפולי ושמרו על סיכוי להעפיל אוטומטית לשלב הבתים של הליגה האירופית, אם יצליחו לעקוף את רומא. מנגד, פארמה המשיכה את כושרה המזעזע והיא עם חמישה הפסידה בששת המחזורים האחרונים.

תוצאה נוספת
סמפדוריה – קליארי 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי