סארי: "לעתים אני מרגיש מובך", הרצף האדיר של רונאלדו נעצר

כריסטיאנו רונאלדו. זה הזמן לנוח | Marco Luzzani/Getty Images

האיטלקי מאוכזב: "אתה מצפה לעקביות מהקבוצה שלך וזה לא קורה. היו רגעים נפלאים, ובאחרים היינו פאסיביים". הפורטוגלי לא כבש או בישל בליגה לראשונה מזה 18 משחקים. באיטליה החמציאו לשצ'סני: "בנו לו פסל!"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס מתקרבת לעוד אליפות בצעדי ענק אך לפחות בתקופה האחרונה זה קורה בזכות יריביותיה שבועטות בדלי. אחרי התיקו 3:3 נגד ססואלו אתמול (רביעי), המאמן מאוריציו סארי נראה מתוסכל כי הוא חש שקבוצתו לא מתקדמת. לראשונה העונה בליגה רשמה הגברת הזקנה שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון בהם ספגה לא פחות מתשעה שערים, ובכל זאת, השוער וויצ'ך שצ'סני נבחר למצטיין במשחק. הפולני רשם לא פחות משבע הצלות במשחק – הכי הרבה מצד שוער יובה מאז ג'יאנלואיג'י בופון הציג מספר דומה נגד מילאן במרץ 2014.

ובצד השני של המגרש, כריסטיאנו רונאלדו סיפק ערב מאכזב וקיבל את הציון 5. הוא פספס הזדמנות להגיע לשער ליגה 50 בסרייה א' בשנתיים וכן להשוות לצ'ירו אימובילה בראש טבלת המבקיעים. לראשונה מאז דצמבר הוא לא כבש או בישל (רצף של 18 משחקי ליגה נקטע).

סארי, שראה את קבוצתו עולה ליתרון 0:2 מהיר ולאחר מכן מאבדת את הראש, הודה: "מאמן מצפה לעקביות מהקבוצה שלו. זה משהו שחסר לנו פיזית ונפשית כאחד. יש לנו כמה רגעים נפלאים בהם אנחנו חזקים ולאחר מכן אנחנו פאסיביים וקשה לי להבין את זה. לעתים אני מרגיש נבוך. אני מאמין שאם נהיה יותר עקביים במהלך המשחק אז נהיה בדרך הנכונה. כל קבוצה תהיה מסוכנת נגדך אם תיתן לה להגיע לשליש האחרון".

כותרות העיתונים באיטליה | צילומי מסך: "טוטוספורט", "גאזטה דלה ספורט"

המאמן הוסיף: "לעתים אני מרגיש שלקבוצה יש פוטנציאל עצום ולעתים אני מבולבל. היריבות מגיעות לרחבה בקלות מדי לפעמים. היה עלינו לשמור יותר על הכדור ולא להזדרז מדי ולנסות להגיע לשער של היריבה בשתי מסירות". המאמן הסביר כי ג'ורג'יו קייליני הוחלף בשל אי נוחות אך זה לא משהו רציני.

"יובה רעדה מססואלו ותגיד תודה על התיקו, אך סארי נעצר – השיג רק שתי נקודות בשלושה משחקים", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", שם הדגישו כי האליפות פתוחה לחלוטין. ב"טוטוספורט" הכותרת הייתה אף חריפה יותר: "יובה – בני לו פסל", נכתב על השוער הפולני. "יובה החלה את המשחק ב צורה קטלנית והציגה כדורגל מחשמל לפני ההפסקה, אך שכחה לשחק ונראית רועדת בהגנה". במחזור הבא, רק נזכיר, תארח יובנטוס את לאציו השלישית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי