פיולי: "זלאטן מתעצבן מאוד על המגרש ומחוצה לו"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Marco Luzzani/Getty Images

מאמן מילאן דיבר על החלוץ הוותיק לקראת המשחק החשוב מול בולוניה בשבת: "הכעס שלו חיובי ועוזר לנו לצמוח. הוא אריה". וגם: עתידו של דונארומה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אם יש קבוצה שפגרת הקורונה עשתה לה טוב, זו מילאן. בשבעה משחקי ליגה, הרוסונרי רשמו חמישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ולא הפסידו אפילו פעם אחת. בכך, הקבוצה טיפסה למקום השביעי, אם מספר נקודות זהה לזה של נאפולי השישית (53) והיא נמצאת חזק במאבק על הכרטיס לאירופה.

מחר (שבת) ב-22:45 מילאן תארח את בולוניה למשחק שיפתח את המחזור ה-34 בליגה האיטלקית ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי. המאמן סטפנו פיולי ייאלץ להסתדר ללא סאמו קסטייחו, מתאו מוסאקיו ולוקאס פאקטה הפצועים, כשעל פי הדיווחים – זלאטן איברהימוביץ' יקבל מנוחה ויפתח על הספסל.

החלוץ השבדי בן ה-38 כעס כשהוחלף ב-2:2 מול נאפולי, ופיולי התבקש להתייחס לכך במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר: "זלאטן הוא כזה, הוא דורש את הטוב ביותר מעצמו וגם מאלה שמסביבו. זה הכוח שלו. הוא מודע לכך שהקבוצה צומחת והוא עושה את הכי טוב שלו. על המגרש הוא הופך לאריה ומתעצבן מאוד, לפעמים גם מחוץ למגרש. אנחנו יודעים את זה, אבל זה כעס חיובי שגורם לכולנו לצמוח".

סטפנו פיולי
סטפנו פיולי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

על עתידו של ג'אנלואיג'י דונארומה אמר המאמן: "אף אחד מאיתנו לא מדבר כרגע על העתיד. אנחנו חושבים רק הווה כי אנחנו עלולים שלא להביא הביתה את הפירות של ההקרבה שלנו. דונארומה רגוע, יש לו מוטיבציה והוא שמח לשחק במילאן".

המטרות על לסיום העונה: "אנחנו לא מסתכלים על המקום החמישי. המטרה היא להשיג כמה שיותר נקודות ולהוציא את המיטב מעצמנו. ברור שאנחנו רוצים להעפיל אוטומטית לשלב הבתים של הליגה אירופית, זו מטרה חשובה מבחינתנו.

חזרה אפשרית של קהל למגרשים: "זה יהיה נהדר. יש לנו באמת אוהדים פנטסטיים. הם תמכו בנו ברגעים מאוד קשים. אני לא חושב שזה יקרה עוד העונה, אבל מקווה מאוד שבתחילת העונה הבאה האצטדיונים יהיו מלאים".

ג'יאנלואיג'י דונארומה
ג'אנלואיג'י דונארומה | Gabriele Maltinti/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי