זלאטן ימשיך? "מקווה לשחק כאן עוד הרבה משחקים"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Claudio Villa/Getty Images

החלוץ השבדי הגיע לציון דרך ענק במילאן עם מאה הופעות ולא פסל אפשרות שיישאר: "זה כבוד גדול לשחק במילאן. תודה רבה לכולם על הברכות וההודעות". כבש 62 שערים ובישל 24 - יותר מכל שחקן אחר ברוסונרי מאז שהגיע

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

ביום רביעי האחרון גברה מילאן 1:3 על פארמה והמשיכה את התקופה הטובה שלה מאז חידוש הליגה. זלאטן איברהימוביץ' אמנם לא הצליח לכבוש אבל רשם ציון דרך מרגש עם משחקו המאה במדי הרוסונרי. החלוץ קיבל חולצה מיוחדת באימון הקבוצה לפני המשחק הערב נגד בולוניה. זה לא סוד שעתידו של החלוץ לוט בערפל אך הדברים שאמר גרמו לאופטימיות קלה בקרב האוהדים לגבי המשכיותו.

זלאטן אמר: "זה כבוד גדול לשחק לשחק מאה משחקים במילאן. תודה רבה לכולם על הברכות וההודעות. אני מקווה לשחק כאן עוד הרבה משחקים". בציטוט אופייני זלאטן התבדח: "תודה רבה לחבריי לקבוצה, לא הייתי יכול לעשות את זה בלעדיכם. למרבה המזל – אין לי תחרות".

כזכור, זלאטן התעמת עם מנכ"ל המועדון ואמר בראיון לא מזמן בעבר: "איברה נולד לשחק כדורגל, והוא עדיין הטוב ביותר. אם המצב יימשך כך (נאמר לפני חודשיים) – לא סביר שתראו אותי במילאנו בעונה הבאה. זלאטן לא שחקן של ליגה אירופית ומילאן אינו מועדון ששייך לרמה הזו".

פאולו מאלדיני, שעתידו כמנהל טכני גם כן לא ברור, בירך: "שיחקת במספר רב של קבוצות, אם כי שמתי לב שרק בשלוש מהן הגעת למאה הופעות – אייאקס, אינטר ופריז סן ז'רמן. לכן זו נקודה חשובה מאוד עבורנו, אנחנו גאים בך, זלאטן".

זלאטן כבש 56 שערים במועדון ב-85 משחקים בין 2010 ו-2012, ואחר כך עבר לפריז סן ז'רמן (בדיוק היום לפני שמונה שנים). בסך הכל הוא כבש 62 שערים עבור המועדון והוסיף 24 בישולים – אף שחקן של מילאן לא הציג מספרים טובים יותר במועדון מאז. אנדריי שבצ'נקו לדוגמא הצליח לכבוש 66 שערים במאת המשחקים הראשונים שלו במועדון.

זלאטן איברהימוביץ' , כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא: זלאטן איברהימוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי