קונטה נרגן: "לוח המשחקים לא הוגן", אלכסיס ממשיך להרשים

אנטוניו קונטה ורומלו לוקאקו מאוכזבים | Filippo MONTEFORTE / AFP) (Photo by FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

מאמן אינטר תקף אחרי ה-3:3: "אנחנו משחקים בשעות מאוחרות וכל שלושה ימים בעוד קבוצות אחרות זוכות למנוחה". על העונה: "עמדנו בציפיות, התחלנו עם מטרות זהות לרומא ונאפולי". הצ'יליאני שני רק למסי בבישולים

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק הערב (שני) בין יובנטוס ולאציו, לאינטר ניתנה הזדמנות אדירה לצמק את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד, אלא שהקבוצה של אנטוניו קונטה אכזבה ובדומה לסיבוב הראשון – לא הצליחה לנצח את רומא (2:2), והיא תסתפק בהבטחת המקום בליגת האלופות. מאז החזרה מפגרת הקורונה ניצחו חניכים של קונטה רק בחמישה מתשעת המשחקים. זה היה, אגב, המשחק הראשון שמגיע ל-500 שערים לאורך ההיסטוריה באיטליה.

רומלו לוקאקו שחזר מפציעה ועלה מהספסל כחלק מחילוף משולש – מנע הפסד של אינטר עם פנדל מדויק. הוא היה לשחקן הראשון בהיסטוריה של הסרייה א' שכובש 13 שערי חוץ בעונת הבכורה שלו. מי שנמצא בכושר נפלא הוא אלכסיס סאנצ'יס שבישל את השער הראשון. מאז חידוש הליגות באירופה יש לו שבעה בישולים כאשר רק ליאו מסי לו יש תשעה – בישל יותר ממנו.

בסיום המשחק קונטה היה נרגן כהרגלו: "אני לא רוצה לחפש תירוצים או לגרום למחלוקת כזו או אחרת אבל אנחנו משחקים כל שלושה ימים, בשעת לילה מאוחרת וחוזרת הביתה לארבע לפנות בוקר. כולם צריכים להתפשר בגלל המצב, אבל תמיד אינטר היא זו שתקבל את הסטירה ואת המנוחה הקצרה. לוח המשחקים מטורף ואילו קבוצות אחרות זוכות לחמישה ימי מנוחה".

כותרות העיתונים באיטליה | צילומי מסך: "גאזטה דלה ספורט", "טוטוספורט"

על העונה של אינטר: "הקבוצה עושה כמה דברים יפים מאוד. מלבד המקום השני, יש לנו הפרש שערים טוב, אנחנו רחוקים 14 נקודות מהמקום החמישי. התחלנו את העונה עם אותן המטרות כמו רומא ונאפולי. הליגה הפכה לתחרותית מאוד ולא כולן יגיעו לליגת האלופות. מה נאמר על קבוצות שלא יגיעו לשם? אינטר עשתה עונה מוצלחת".

נקודות לשיפור: "אנחנו צריכים להתרגל להתמודד עם לחץ של משחקים גדולים, וזו נקודת תורפה של המועדון בשנים האחרונות. עלינו לשפר את המנטאליות אך אין לי תלונות לגבי זה היום. זו הייתה הופעה חיובית נגד קבוצה שנמצאת בכושר מצוין".

"קונטה זועם, ואחרי משחק גדול שכיף לראות – הכל מוכן עבור", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט". "לא בטוח שקונטה יידע להחליט האם הוא חילץ נקודה או הפסיד שתיים. מה שבטוח – קונטה לא יוכל להירדם. החלום הפך לקשה". "קונטה עולה להתקפה", נכתב בשער "קוריירה דלה ספורט" על תלונותיו, ושקבוצתו נחלצה מהפסד אחרי פנדל שהגיע במזל. ב"טוטוספורט" נכתב: "אינטר נופלת, יובה שרה, ותודה לרומא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי