מריחה את התואר: 1:2 ליובנטוס על לאציו, צמד לרונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הפנומן כיכב, הגברת הזקנה עשויה לזכות באליפות התשיעית ברציפות שלה במחזור הבא. אימובילה צימק לקבוצה של אינזאגי, שנמצאת רק במקום הרביעי

קבוצות: יובנטוס לאציו
(גודל טקסט)

יובנטוס מריחה את תואר האליפות התשיעי ברציפות שלה. הגברת הזקנה קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון וגברה הערב (שני) 1:2 על לאציו במשחק שנעל את המחזור ה-34 בליגה האיטלקית. בכך, היא עשתה צעד גדול לעבר הסקודטו.

הבינאקורי יוכלו לזכות בתואר כבר במחזור הבא, במידה שיגברו על אודינזה ובמקביל אטאלנטה תאבד נקודות מול מילאן ואינטר לא תנצח את פיורנטינה. מנגד, הקבוצה של סימונה אינזאגי, שעד לא מזמן נחשבה לנאבקת העיקרית על האליפות מול חניכיו של מאוריציו סארי, ירדה כבר למקום הרביעי וסופרת חמישה משחקים ללא ניצחון (בהם ארבעה הפסדים).

שיתוף הפעולה בין פאולו דיבאלה לכריסטיאנו רונאלדו היה נראה פשוט נהדר גם היום, וההבנה בין הצמד "דיבאלדו" הופך להיות כמעט עיוורת. הפנומן הפורטוגלי כבש את שני השערים של הקבוצה שלו היום ועלה לראש טבלת מלכות השערים בליגה בצוותא עם צ'ירו אימובילה מלאציו, שכבש את השער של המפסידה.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם פאולו דיבאלה. יובה מצפה לשיתוף הפעולה שלהם נגד ליון | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

CR7 והחלוץ האיטלקי מחזיקים כרגע ב-30 שערים. בארבעת המחזורים שנותרו לקבוצתם, הם צריכים לכבוש חמישה שערים כדי לתפוס את המקום הראשון במירוץ לנעל הזהב ולעקוף את רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן, שכבש 34 שערי בונדסליגה.

אחרי מחצית ראשונה שהסתיימה ב-0:0, יובנטוס עלתה ל-0:1 בדקה ה-51. רונאלדו בעט כדור עוצמתי שפגע בידו של בשטוש והשופט שרק לפנדל. הפורטוגלי סיפק כדור מדויק לפינה הימנית והכניע את תומאס סטראקושה.

השני הגיע בדקה ה-54. פאולו דיבאלה חטף כדור עוד לפני קו מחצית המגרש לשחקן ההגנה האחורי ביותר של לאציו. הארגנטינאי הנפלא דהר את השער, מסר לרונאלדו והכוכב גלגל בקלילות לרשת מול שער חשוף את אחד השערים הקלים בקריירה שלו. אגב, 11 דקות לאחר מכן זה כמעט היה שלושער אחרי הגבהה של דיבאלה לרונאלדו, אך הנגיחה של האחרון הלכה אל המשקוף.

שחקני יובנטוס חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

בדקה ה-83, משום מקום, לאציו הצליחה לחזור למשחק ולצמק ל-2:1. לאונרדו בונוצ'י הכשיל את אימובילה ברחבה עם עבירה טיפשית, הסקורר ניגש לבעוט את כדור העונשין מ-11 מטרים וכבש בבעיטה מצוינת. אחריה, הקבוצה ניסתה לחזור למשחק, אך זה כבר היה מאוחר מדי עבורה ותוצאת הסיום ידועה לכולם.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם שחקני יובנטוס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי