פיולי חתם עד 2022, איברהימוביץ': "לא אמרו לי כלום על עתידי"

סטפאנו פיולי. עד 2022 | Alessandro Sabattini/Getty Images

המאמן שהוביל את מילאן למאזן הטוב באיטליה מאז חידוש הליגה - זכה לאמון המועדון: "שמח וגאה, אנחנו בתחילת דרך יוצאת דופן". מאלדיני והמנכ"ל שיבחו. החלוץ: "כל יום אתה לומד כאן משהו חדש. לא מצפה לשום דבר"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מאז חידוש הליגות הגדולות, מילאן היא אחת הקבוצות הטובות באירופה. משהו שאוהדיה יכלו רק לחלום עליו לא מזמן. הרוסונרי המשיכו את הכושר הנפלא שלהם כשגברו אתמול (שלישי) 1:2 על ססואלו בחוץ. בתשעת המשחקים שנערכו מאז חזרה הסרייה א' – מילאן ניצחה בשבעה וסיימה שניים בתיקו. בהנהלה לא יכלו להתעלם מכך והמאמן סטאפנו פיולי, שכבר היה בדרך החוצה זכה לפרס – חוזה חדש. ראלף ראנגניק? הוא ייאלץ לחכות לאחר שדחה את ההצעה לשמש כמנהל הטכני. "פיולי הוא המנצח!", נכתב חגיגית ב"גאזטה דלה ספורט". "סנסציוני! מי היה מאמין", נכתב ב"טוטוספורט", עוד הוסיפו כי זלאטן איברהימוביץ' שוב עזר למילאן להמריא.

המאמן חתם עד 2022. "זו לא החלטה שמבוססת על הניצחונותה אחרונים אלא איך שהוא בנה את הרוח של הקבוצה, אנחנו מרוצים מהאחדות, האופן בו הוא שיפר את הביצועים של השחקנים הבודדים והקבוצה הקולקטיבית, הדרך בה הוא חיבק את החזון שלנו ואת ערכי המועדון", אמר המנכ"ל איבן גזידיס. "פיולי הגיע בתקופה קשה, תמיד אמרנו שייקח זמן לראות את התוצאות והנה ההוכחות לכך שאיכות ומקצועיות תמיד משתלמים, הוא האיש הנכון להוביל אותנו", אמר המנהל הספורטיבי פאולו מאלדיני.

פיולי מאושר: "אני שמח וגאה על האמון שקיבלתי ורוצה להודות לכולם, כולל האוהדים שמאוד חסרים לנו באצטדיון, אבל הם תמיד קרובים אלינו ותומכים. כפי שאמרתי פעמים רבות, העתיד שלנו מתחיל היום. עלינו להיות ממוקדים ונחושים, מאוחדים ולשחק כקבוצה. אנחנו בתחילת דרך יוצאת דופן, אם נמשיך בדרך הזו נצמח עוד ונהיה תחרותיים".

שער "גאזטה דלה ספורט" | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

בשנת 2020 השיגה מילאן 38 נקודות בסרייה א' כאשר רק אטאלנטה (43) מקדימה אותה. מעבר לכך, ברצף הניצחונות שלה כבש מילאן בכל משחק יותר משער אחד, מה שלא קרה לה מאז 1964 (עשרה משחקים). הרוסונרי שמדורגים במקום החמישי עם משחק עודף, יפגשו את אטאלנטה במחזור הבא.

מי שרשם ערב מיוחד היה השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה שציין את משחקו ה-200 במילאן בגיל 21 ו-146 ימים בלבד. לג'יאנלואיג'י בופון, לשם השוואה, היו רק 134 משחקים באותה נקודת הזמן. "גאה ושמח מאוד להגיע למשחק ה-200 שלי בקבוצה", כתב באינסטגרם על רקע תמונה עם שלל רגעים מהמועדון.

ואיך אפשר בלי זלאטן איברהימוביץ' שכבש צמד עוד במחצית הראשונה, מה שלא קרה מאז מרץ 2012. החלוץ אמר שלא היה לו מושג שהמאמן ימשיך: "כל יום אתה לומד כאן משהו חדש. ניצחנו משחק קשה מול קבוצה שמשחקת כדורגל טוב. אנחנו עושים דברים יפים אבל העונה עדיין לא הסתיימה. אנחנו רוצים את המקום החמישי. מאז שאני כאן, הטבלה אומרת שאנחנו במקום השני".

על עתידו אמר: "נשאר לנו עוד שלושה משחקים ועשרה ימים כאן, אף אחד לא אמר לי כלום אבל אני לא מצפה לשום דבר אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי