יישאר באינטר? לאוטרו מרטינס במסר לאוהדים

לאוטרו מרטינס | Marco Luzzani/Getty Images

החלוץ שמועמד לברצלונה התראיין לאתר הרשמי של הנראזורי: "אני תמיד אתן 110% למועדון הזה בכל משחק. קונטה נותן לי ביטחון ואני אסיר תודה על כך". וגם: ההצבה המפתיעה בעמדת הבלם

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

בגיל 22 לאוטרו מרטינס עובר עונת שיא באינטר כאשר סיפק עד כה 18 שערים ו-6 בישולים ובחודשים האחרונים שמו מוזכר בכל יום כמועמד בכיר לברצלונה ועל פי מספר עיתונאים בספרד, הארגנטינאי כבר סיכם עקרונית עם הקבוצה. עם זאת, מרטינס באתר הרשמי של הקבוצה שלח מסר מרגיע לאוהדים: "אני תמיד מנסה לתת 110% למועדון הזה, לאנשים שאוהבים אותו וחולצת הנראזורי".

כל זה מתחבר לדיווח ב'גאזטה דלו ספורט' שעל פיו, הבטיח שיעשה כמיטב יכולתו כדי לעזור לאינטר להעפיל לשלבים המאוחרים בליגה האירופית. בנוסף התייחס להאשמות נגדו כי הוא דעתו מוסחת בגלל הגעתו האפשרית לברצלונה: "מרווח המשחקים הקצר גורם ללחץ פיזי ונפשי גדול. אנחנו צריכים להתאושש היטב ולנוח. קונטה נותן ביטחון, ואני מאוד מעריך את זה, זה גורם לי כל יום להשתפר".

לאוטרו חשף כי מלבד כדורגל, אהב לשחק כדורסל והתפקיד הראשון ששיחק היה בכלל בהגנה: "בתור ילד הייתי משחק בעמדת הבלם – זה נתן לי הבנת משחק גבוהה. זה משהו שמאפיין אותי עד היום. ואז הגיע מאמן חדש והציב אותי כחלוץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי