יובה תפגוש את אודינזה, סארי: "לרונאלדו יש תכונות נדירות"

כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הגברת הזקנה תנסה לעשות בחמישי צעד נוסף לעבר האליפות התשיעיות ברציפות. המאמן בלם את הביקורת והחמיא לכוכב, שמקווה להתקרב לנעל הזהב ולשבור את שיא הכיבושים לעונה בליגה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס עשתה צעד גדול לעבר האליפות התשיעית ברציפות שלה במחזור הקודם כשגברה 1:2 על לאציו, ומחר (חמישי) ב-20:30 מחכה לה קרב נוסף. הפעם, היא תצא למשחק חוץ מול אודינזה – כשהיא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהסקודטו והיא תנסה להתקרב עוד קצת אל התואר.

גם לכריסטיאנו רונאלדו יש מטרות אישיות. הכוכב עומד על 30 שערי ליגה כרגע, והוא צריך להבקיע עוד חמישה בארבעת המחזורים שנותרו כדי לזכות בנעל הזהב. בנוסף, הוא שואף לשבור את שיא השערים לעונה אחת בסרייה A, ששייך לחברו לקבוצה, גונסאלו היגוואין. החלוץ הארגנטינאי סיפק 36 כיבושים בעונת 2015/16 במדי נאפולי, כשגם אז הודרך על ידי מאוריציו סארי.

היגוואין עצמו היה אמור לפתוח במשחק האחרון, אך נפצע בחימום וסובל מכאבי גב. למשחק מחר הוא נמצא בספק, בזמן שלאונרדו בונוצ'י ייעדר בעקבות צהובים. גם ג'ורג'יו קייליני ימשיך להיעדר, ודניאלה רוגאני צפוי לפתוח במרכז ההגנה.

היגוואין | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

המאמן מאוריציו סארי דיבר במסיבת העיתונאים לקראת אודינזה ואמר: "זה נכון שאנחנו קרובים לאליפות, אבל אנחנו עוסקים בספורט, ובספורט המילה 'קרוב' זה שום דבר. חסרות לנו ארבע נקודות ואנחנו נמצאים בתקופה מאוד מעייפת. להיות קרוב למטרה זה לא אומר כלום".

האיטלקי, שהתואר הצפוי יהיה הראשון בקריירת האימון שלו, החמיא לכריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה, שהשילוב ביניהם נראה פשוט פנטסטי במשחקים האחרונים. "בכנות, הקושי בדו קיום בין שני שחקנים ברמה כל כך גבוהה הוא גדול", אמר סארי. "לפעמים אנחנו עושים דברים בצורה לא מספיק טובה, אבל היכולת האינדיבידואלית שלהם מכפה על זה. אנחנו מדברים על שני שחקנים ברמה עולמית".

האם רונאלדו יוכל לשחק בכל המשחקים שנותרו בעקבות הלו"ז הצפוף: "דיברתי איתו לפני מסיבת העיתונאים והוא אמר שהוא מרגיש נהדר. יש לו יכולת התאוששות מדהימה, זה חלק מה-DNA שלו. הוא יודע מיד להקרין את עצמו למטרה הבאה, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטלית. אלה תכונות נדירות. כריסטיאנו אלוף בראש וברגליים".

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Alessandro Sabattini/Getty Images

הביקורת כלפיו: "אני לא יודע למה מבקרים אותי. אלה דעות של עיתונאים. יכול להיות שאני טועה במחשבות שלי. אני מכיר את הקשיים של היום-יום ויודע להתמודד איתם. אנשים יכולים להביע דעה, זה לגיטימי, אבל זה לא מעניין אותי ואני לא מתעסק בזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי