קונטה: "השמועות על לאוטרו הן עלבון. מקום שני זה ללוזרים"

אנטוניו קונטה | Marco Luzzani/Getty Images

המאמן התייחס לסיפסולו של החלוץ: "הוא מרוכז בקבוצה, יש לו עוד מסע ארוך לפניו,". על העונה הנוכחית: "אם השחקנים שלי מאוכזבים מהתיקו זה אומר שהצלחתי. אנחנו מנסים לפתח אינסטיקנט של רוצח". גודין העביר מסר

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר של אנטוניו קונטה רשמה עוד תוצאת תיקו מאכזבת, כשאתמול (רביעי) לא הצליחה לכבוש נגד פיורנטינה בסן סירו והרימה דגל לבן במאבק האליפות. מאז חידוש הסרייה א', הנראזורי ניצחו רק בשישה מ-11 המשחקים, ועל כן איבדו את המקום השני בטבלה. השחקן היחיד שיכול להיות עוד איכשהו מרוצה מהתוצאה הוא השוער סמיר הנדנוביץ' ששמר על שער נקי במשחקו ה-475 בליגה, ועלה למקום ה-22 בשיאני ההופעות בכל הזמנים בליגה האיטלקית. נראה שדווקא אחרי החיזוק בינואר הגיע ההאטה אצל אינטר, שניצחה ב-13 מ-18 משחקיה הראשונים. לאחר מכן היא ניצחה רק בשמונה מתוך 17.

"אינטר ויתרה סופית ותאפשר ליובנטוס לחגוג את הסקודטו כבר היום אם תנצח", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", שם נמתחה ביקורת על יכולתו של רומלו לוקאקו שקיבל את הציון הנמוך 5. "הקבוצה של קונטה תמיד מתחילה חזק ואז דועכת". ואכן, הנראזורי פגעו פעמיים בקורות אך לא הצליחו לכבוש. "ממתי לוקאקו מחמיץ שלושה מצבים טובים?", נכתב ב"טוטוספורט".

קונטה אמר: "שיחקנו בעוצמה טובה, אבל היינו חסרי מזל ליד השער. אני לא יכול להתלונן כשהבחורים עשו הכל ואפילו הסתכנו בהפסד לקראת הסיום בשל הרצון העז שלנו לנצח. אנחנו מנסים לפתח אינסטיקנט של רוצח ואני שמח אם השחקנים שלי מאוכזבים מהתיקו הזה כי זה מראה שהעבודה שלי מניבה פרי. כל משחק הוא מבחן להוכיח שאנחנו צומחים. אני חושב שהקבוצה הזו לא קצרה את מה שהיא זרעה העונה, לא הייתה תמורה ליכולת שלנו, מלבד הבטחת מקום בליגת האלופות.

Marco Luzzani/Getty Images | Marco Luzzani/Getty Images

על הירידה למקום השלישי: "המקום השני חסר משמעות בעיניי. הוא נחשב מקום ראשון רק למפסידים. יש כאלה שמתעסקים בזה, אבל בטח לא אני. אני גם לא רוצה שהשחקנים שלי יסתפקו בזה".

כשנשאל על ספסולו של לאוטרו מרטינס שנכנס לשחק רק בסדקה ה-69, ענה: "אנחנו מדברים על ילד בן 22 שלא ממש שיחק הרבה בעונה שעברה. הוא הטביע את חותמו במובן הזה אך עדיין יש מסע ארוך לפניו, תהליך צמיחה שעליו לעבור, הוא בטח לא החבילה השלמה. הוא יכול להציג רגעים חיוביים ואז שליליים, זה טבעי. השמועות סביבו מעליבות את האינטיליגנציה. זה לא נכון שהוא חושב על מועדון אחר". דברים אלה מצטרפים למה שאמר החלוץ אתמול.

דייגו גודין דווקא מייחס חשיבות לדירוג הסופי: "כל מה שחסר לנו היה רק שער, ניסינו הכל, יצרנו כל כך הרבה מצבים, זה מאכזב, כי היינו ראויים לשלוש נקודות. מה שעלינו לעשות עכשיו זה להתמקד בגנואה ולנצח את שאר המשחקים שנותרו לנו. אנחנו חייבים לכבד את החולצה הזו בכל משחק ורוצים לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה ואז נפנה את תשומת הלב שלנו לליגה האירופית".

הבלם יודע על מה הוא מדבר שכן זכה עם אתלטיקו מדריד פעמיים במפעל: "אני מכיר את הדרך לגמר, עלינו להאמין בעצמנו, יש לנו את הרעב לנצח. המוטיבצייה והמומנטום מאוד חשובים, כל ניצחון עוזר. אנחנו רוצים להגיע למשחק נגד חטאפה במצב רוח מרומם".

דייגו גודין
דייגו גודין. פרידה מהירה? | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי