האליפות תחכה: יובנטוס הפסידה 2:1 לאודינזה

כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב | Alessandro Sabattini/Getty Images

הגברת הזקנה הייתה צריכה לנצח כדי לזכות רשמית בתואר וכבר הובילה משער יפה של דה ליכט, אך המארחת עם מהפך נפלא ושער ניצחון דרמטי (90+2) התקרבה להישארות בליגה. אימובילה עקץ את רונאלדו ב-1:2 של לאציו

(גודל טקסט)

פספוס גדול ליובנטוס. הגברת הזקנה יכלה לזכות הערב (חמישי) באופן רשמי באליפות התשיעית ברציפות שלה אם רק הייתה גוברת על אודינזה מהתחתית, אך בסופו של דבר הפסידה לה 2:1 מפתיע ודרמטי במסגרת המחזור ה-35 של הסרייה A. לאחר מכן, לאציו נצמדה לאינטר בצמרת עם 1:2 על קליארי.

אודינזה – יובנטוס 1:2

אלופת איטליה של מאוריציו סארי תאלץ להמתין למחזור הבא כדי לחגוג את הזכייה בתואר. הקבוצה תפגוש ביום ראשון את סמפדוריה בידיעה שניצחון יביא לחגיגות רשמיות, אך בסיטואציה מסוימת היא עשויה למצוא את עצמה מוכתרת עוד לפני שתשחק. הדבר יקרה אם אטאלנטה תפסיד למילאן מחר וגם אינטר תאבד נקודות מול גנואה בשבת.

ומה לגבי כריסטיאנו רונאלדו? ל-CR7 היו כוונות לכבוש ולהתקרב לעבר נעל הזהב, אך הוא לא הצליח הפעם למצוא את הרשת ורחוק עדיין ארבעה שערים מרוברט לבנדובסקי שבפסגה הרשימה, זאת כשנותרו לו שלושה משחקים בלבד להשלמת המשימה.

מאוריציו סארי | Alessandro Sabattini/Getty Images

יובנטוס שלטה במחצית הראשונה והגיעה למספר מצבים לא רעים, אך בעיקר ניסתה את כוחה ממרחק והתקשתה לחדור אל תוך רחבת אודינזה, שסיפקה משחק הגנה קשוח. הביאנקורי עלו ליתרון בדקה ה-42 בזכות שער נהדר של הבלם, מתייס דה ליכט. ההולנדי השתלט על כדור שהורחק ע"י הגנת המארחת ובעט כדור נהדר, חד ושטוח מ-25 מטרים לפינה השמאלית ולרשת. שער נהדר של השחקן שיחגוג בקרוב 21.

המחצית השנייה הייתה מאוזנת יותר, ואודינזה השוותה בצדק בדקה ה-52. קן סמה הגביה כדור פשוט נהדר אל הרחבה, שם חיכה איליה נסטורובסקי חופשי לחלוטין, ובנגיחה פנטסטית המקדוני הכניע את וויצ'ך שצ'סני. ואז, בדקה ה-90+2, הגיע המהפך הדרמטי. סקו פופאנה המצוין סיפק מהלך אישי נפלא בזכות הפיזיות האדירה שלו, חדר לרחבה, עקף את דה ליכט וכבש. אגב, בכך אודינזה עלתה למקום ה-15 והתקרבה להישארות כשפתחה פער של שבע נקודות מהקו האדום.

איליה נסטורובסקי חוגג | Alessandro Sabattini/Getty Images

לאציו – קליארי 1:2

לאציו עשתה הערב את הדבר שהיא יודעת הכי טוב – להפוך פיגור לניצחון. הנשרים של סימונה אינזאגי אירחו את קליארי כשהם יודעים ש-3 נקודות יקזזו את הפער מאינטר השלישית לנקודה אחת בלבד. כאמור, המשחק לא היה חיובי לקבוצה בתחילתו לקבוצה מבירת איטליה, שספגה גם בדקה ה-45 מרגלו של ג'ובאני סימאונה.

בפתיחת המחצית השנייה הסיפור כבר היה שונה לאחר שסרגיי מילנקוביץ'-סאביץ' איזן בדקה ה-47 בשער אדיר. שער הניצחון נרשם, איך לא, על שמו של צ'ירו אימובילה, שכבש את שערו ה-31 העונה ועקף את רונאלדו.

צ'ירו אימובילה. ימשיך להיאבק עם כריסטיאנו רונאלדו | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי