יתרון לא מספיק וההגנה מקרטעת: הצרות של יובנטוס

שחקני יובנטוס | Alessandro Sabattini/Getty Images

הזברות שמטו 18 נקודות במשחקים בהם הובילו העונה וספגו 38 שערים - המאזן הכי גרוע מאז עונת 10/11. סארי לאחר ההפסד לאודינזה: "כולם עייפים, אנשים לא מבינים כמה קייליני חסר"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הכל היה מוכן הודות למעידה של אינטר יום לפני כן והיריבה ממול לא הייתה מהמאיימות שיש לסרייה A להציע, אולם יובנטוס המשיכה בכושר הבינוני שהיא מציגה במחזורים האחרונים ופספסה את ההזדמנות הראשונה שלה להבטיח זכייה תשיעית רצופה באליפות איטליה כשהפסידה אתמול (חמישי) 2:1 לאודינזה.
הקבוצה של לוקה גוטי הגיעה רעבה יותר מהגברת הזקנה בעקבות העובדה שעדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה, ושער של סקו פופאנה בדקה ה-92 העניק לה את הניצחון היקר, שבזכותו פתחה הפרש של שבע נקודות מהקו האדום. כריסטיאנו רונאלדו וחבריו, שרשמו ניצחון אחד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, נותרו בפער של שש נקודות מאטאלנטה כשנשארו שלושה משחקים לסיום העונה.

"לאחרונה איבדנו את הסדר והארגון שלנו", אמר מאוריציו סארי לאחר ההפסד. "רצינו מאוד לנצח ולכן הגישה שלנו הפכה להיות קצת יותר מסוכנת ואיבדנו את זה דווקא בדקה ה-93".

הנתון המדאיג מבחינת יובנטוס מספר שהיא שמטה כבר 18 נקודות במשחקים בהן הייתה ביתרון העונה: המאזן הגרוע ביותר שלה בתשע העונות האחרונות. למאמן היה הסבר לכך: "קשה לנו למצוא איזון כרגע, כי כולם עייפים בקבוצה ובגלל זה אנחנו לא אגרסיבים כמו בדרך כלל, אבל אני מאמין שהארגון יותר חשוב כרגע. זו עייפות יותר מנטלית מאשר פיזית, איבדנו את קור הרוח לאחר השוויון שלהם".

מאוריציו סארי | Alessandro Sabattini/Getty Images

למרות שהבלם מתייס דה ליכט, שהעלה את יובה ליתרון אתמול, הפך לשחקן ההגנה הצעיר ביותר שכובש לפחות ארבעה שערים בכל חמש הליגות הבכירות באירופה העונה, החוליה האחורית של הביאנקונרי ספגה כבר 38 שערים העונה – הכמות הכי גבוהה מאז עונת 2010/11. "נשרקו 12 פנדלים לחובתנו העונה, שזה חריג עבור קבוצה גדולה. בכלל, נקבע שיא כל הזמנים בפנדלים בליגה. אנשים לא מבינים כמה אנחנו חסרים את הניסיון והאופי של ג'ורג'יו קייליני, שנעדר כל העונה. גם לאונרדו בונוצ'י היה מושעה היום", נימק סארי.

אטאלנטה תוכל להתקרב למרחק של שלוש נקודות מהזברות אם תנצח את מילאן מחר, אך ביום ראשון יובנטוס תארח את סמפדוריה שכבר הבטיחה את הישרדותה בליגה לעונה נוספת וניצחון שם יבטיח לה מעשית את הזכייה בסקודטו.

כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב | Alessandro Sabattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי