בזכות האב? דיווח: אינטר חולמת לצרף את מסי ב-2021

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

בשער "גאזטה דלה ספורט" נכתב שאביו של קפטן ברצלונה יחל בפיתוח פרויקטים במילאנו בחודש אוגוסט ועשוי ללחוץ על בנו לשנות אווירה. בסביבתו הקרובה של הארגנטינאי הכחישו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

בעוד ליאו מסי נהנה מכמה ימי חופשה באיביזה יחד עם משפחתו ובצוותא ללואיס סוארס, עד שברצלונה תחזור לאימונים לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד נאפולי, הרי שבאיטליה נמשכות שמועות על הגעתו לאינטר בקיץ 2021. העניין תפס את הכותרת של עיתון הספורט הגדול במדינה, "גאזטה דלה ספורט". אביו של מסי, חורחה, עשוי להיות דמות מפתח במעבר.

"אינטר חולמת על מסי", נכתב בשער העיתון. לפי העיתון, האפשרות של מסי לעבור לאיטליה אפשרית שכן בעלי המועדון הבהיר שהפן הכלכלי לא יהווה מכשול והוא יעשה הכל כדי להגשים לאוהדים את החלום. זו תהיה התגובה של המועדון ליובנטוס שרכשה את כריסטיאנו רונאלדו לפני שנתיים". אביו של השחקן, חורחה, מתחיל פרויקטים במילאנו בחודש אוגוסט, ובאיטליה מעריכים כי זה עשוי להפוך להזדמנות לצרף אותו.

סביבתו הקרובה של מסי הכחישה וזה עדיין נראה רחוק, הבהירו כי אין קשר לעסקיו של האבא לעומת קפטן ברצלונה, אך נראה שבלחץ האב דברים עשויים להשתנות. "הוא יהיה החלוץ ואולי יעזור להביא את בנו לאיטליה בעוד שנה". בעיתון נכתב שאפילו ייתכן שבארסה תלך לקראתו של מסי ותאפשר את מעברו ללא עלות. כזכור הקפטן טרם האריך את חוזהו שמסתיים בקיץ הבא.

שער "גאזטה דלה ספורט" | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

בתוך כך, ב"ספורט" נכתב שהקבוצה תבצע מתיחת פנים רצינית בקיץ ותתבסס הרבה יותר על השחקנים הצעירים. אנסו פאטי וריקי פוץ' שהיו מנקודות האור של הקבוצה יקבלו עוד יותר הזדמנויות, וגם פדרי בן ה-17, קשר הכנף פרנסיסקו טרינקאו (20) שהצטרף מבספורטינג בראגה והבלם רונלד אראוחו (21). "הקאנטרה בעיתו של משבר", נכתב בכותרת אחרת. קיקה סטיין צפוי להשתמש בשחקנים הצעירים כפי שעשו בעבר גם יוהאן קרויף, פפ גווארדיולה ולואי ואן חאל. ההולנדי, למשל, היה זה שנתן הזדמנויות לקרלס פויול, צ'אבי הרננדס ואחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי