קונטה הבהיר: "מסי לא יגיע לאינטר אפילו בפנטזייה"

אנטוניו קונטה עם ליאו מסי. הכחיש את השמועות | Ian MacNicol/Getty Images

לאחר ה-0:3 המרשים על גנואה, המאמן, וכך עשה גם המנכ"ל, הכחישו את האפשרות שקפטן ברצלונה יצטרף. האיטלקי מרוצה: "יש עונות שלא קוצרים את הפירות" והתייחס גם לאלכסיס. לוקאקו השווה שיא בן 70 שנה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר חזרה אתמול (שבת) למקום השני בסרייה א' אחרי 0:3 על גנואה. הקבוצה של אנטוניו קונטה חלמה על הסקודטו בחלקים נרחבים של העונה אך בסופו של דבר נמצאת במקום הראוי לה. מי שהצטיין כהרגלו היה רומלו לוקאקו שכבש צמד. החלוץ הבלגי הגיע ל-22 שערים העונה, כאשר רק שלושה שחקני אינטר בעבר הבקיעו יותר בעונת הבכורה שלהם אצל הנראזורי – רונאלדו נזאריו (25) וסטפאנו ניירס (26). כמו כן, החלוץ השווה שיא של 70 שנה לגבי מספר שערי החוץ בעונה. "אינטר שנייה עם לוקאקו וסאנצ'יס", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". ב"קוריירה דלה ספורט" נכתב: "אינטר נראתה כמו סופה, הצמד נראה היטב ביחד".

לאחר המשחק התייחס המאמן קודם כל לשמועות על הגעתו של ליאו מסי וגנז לאוהדים את החלום: "זה זיוף אחד גדול, ממש פייק ניוז ואסור לכם להאמין לזה. הוא לא הולך להצטרף אפילו לא בפנטזייה", אמר קונטה. גם המנהל המנכ"ל בפה מארוטה אמר דברים ברוח דומה: "מסי הוא לא המטרה שלנו ואני לא חושב שהוא רוצה לעזוב את ברצלונה. בואו נדבר על כדורגל, פנטזיות הן לא המטרות שלנו. אני מאמין שברגע הזה הוא מרוכז בהמשך דרכו בברצלונה ובחייו שמה".

ובחזרה למשחק. המאמן היה מרוצה. קונטה אמר: "לא אמרתי שהמקום השני גרוע, השאלה אם אנשים מסתכלים על חצי הכוס הריקה או המלאה. אני לא יודע למה אנשים לאחרונה תמיד מסתכלים על הרע. המספרים ברורים, השחקנים עשו עבודה נהדרת. כמובן שעלינו להשתפר אך יחד עם זאת צריך לברך אותם. חבל לי על כמה משחקים אבל יש עונות בהן אתה לא קוצר את מה שזרעת וזה מה שקרה לאינטר השנה. אנחנו רוצים להגיע רחוק ככל האפשר אבל מישהו אחר יזכה בסקודטו".

האם יש חרטות לאור הכושר הלא טוב של יובנטוס: "זה לא הנושא. היינו צריכים להתמודד עם פציעות שלא ציפינו להן כמו מתיאס וסינו ואלכסיס סאנצ'יס. לעולם לא הפסיק להודות למחליפים שלהם, בורחה ואלרו הציל אותנו לא פעם ונתן גם היום (אתמול) את הכל לאחר שהחליף את כריסטיאן אריקסן".

על אלכסיס סאנצ'יס שלא צפוי להמשיך: "אני מקווה שהמועדון יכול לפתור את הנושא, כי במשך 3/4 עונה יכולנו להשתמש רק בלאוטרו מרטינס ורומלו לוקאקו והילד סבסאטיאנו אספוסיטו. אנחנו זקוקים למחליפים". הצ'יליאני נראה פשוט נפלא מאז חידוש הליגה כשכבש שלושה שערים ובישל עוד שבעה.

הליגה האירופית: "יש קבוצות אחרות כמו מנצ'סטר יונייטד שגם כן רוצות לזכות במפעל. יונייטד אולי תהיה חייבת לזכות כדי להגיע לליגת האלופות. אנחנו רוצים לעשות כמיטב יכולתנו, אני אומר לחבר'ה לא להציב לעצמם גבולות, אבל אפילו חטאפה יריבה מאוד קשה מכיוון שהם עושים הענה מעולה עם עשרה שחקנים ולא חוששים לשחק אגרסיבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי