בפעם התשיעית ברציפות: יובנטוס אלופת איטליה

יובנטוס אלופת איטליה 2019/20 | ספורט1

הגברת הזקנה זכתה בתואר ה-36 בתולדותיה במחזור ה-36 של הסרייה A אחרי שגברה 0:2 על סמפדוריה. רונאלדו כבש שער נהדר והחמיץ פנדל, ברנרדסקי הוסיף

(גודל טקסט)

מזל טוב ליובטוס. הגברת הזקנה זכתה הערב (ראשון) רשמית בתואר האליפות התשיעי ברציפות שלה וה-36 בתולדות המועדון (שיא איטלקי) אחרי שגברה 0:2 על סמפדוריה במסגרת המחזור ה-36 של הליגה האיטלקית.

עבור המאמן מאוריציו סארי זהו תואר אליפות ראשון בקריירה, והוא סוף סוף מחק כתם שליווה אותו לאורך מספר שנים. כריסטיאנו רונאלדו כבש והעלה את מאזנו ל-31 שערי ליגה – כשהוא רחוק שלושה מצ'ירו אימובילה בראש טבלת מלכי השערים של הרגע ובראש טבלת נעל הזהב (יחד עם רוברט לבנדובסקי).

בכך, הפנומן הפורטוגלי התקרב למרחק של שער אחד מהשוואת שיא השערים לעונה אחת של שחקן יובנטוס בליגה אי פעם, והוא צריך לכבוש עוד פעמיים בשני המחזורים שנותרו כדי להפוך לשיאן הבלעדי. הוא יכל להתקרב היום, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-89. כמו כן, יש לו שני משחקים להפציץ בהם ארבעה שערים כדי לזכות בנעל הזהב, זאת בתקווה שאימובילה מלאציו לא יגדיל את מסכת השערים שלו כשגם לו נותרו שני משחקי ליגה עד תום העונה.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם שחקני יובנטוס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

יובה גברה על סמפדוריה מהמקום ה-15, שכבר הבטיחה את הישארותה בליגה. השער הראשון הגיע שבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+7), ואיזה שער נהדר זה היה. מיראלם פיאניץ' עמד ליד כדור חופשי, וכשכולם חיכו להגבהה, הבוסני מסר כדור שטוח לעבר רונאלדו, שבסיומת פשוט פנטסטית מ-14 מטרים אל הפינה כבש שער נהדר והכניע את אמיל אאודרו, שהגיע לסמפדוריה מהגברת הזקנה.

בדקה ה-67 הגיע השני. כריסטיאנו רונאלדו סיפק מהלך מצוין נוסף, התקדם לעבר הרחבה ובעט מ-18 מטרים לעבר השער. אאודרו הדף, אך רק עד לרגליו של פדריקו ברנרדסקי, אשר המשיך מקרוב את הריבאונד לרשת.

בדקה ה-77 סמפדוריה נותרה בעשרה שחקנים, כשמורטן ת'ורסבי הורחק בכרטיס צהוב שני אחרי עבירה על מיראלם פיאניץ', שיעבור לברצלונה עם סיום העונה. בדקה ה-89 פאביו דפאולי ביצע עבירה ברחבה על אלכס סנדדרו ו-CR7 קיבל הזדמנות להשלים צמד. הפנומן הפציץ, אך פגש רק את המשקוף וסיפק לנו מחזה שאנחנו לא רגילים לראות – כריסטיאנו רונאלדו מחמיץ פנדל.

שחקני יובנטוס חוגגים | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי