ביובה אופטימיים: דיבאלה עשוי להיות כשיר לליון. ואן באסטן תקף

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

החלוץ הארגנטינאי שהוחלף במשחק האליפות לא סובל מפציעה חמורה וזמן ההיעדרות המשוער הוא עשרה ימים. ההולנדי טוען: "דה ליכט לא השתפר והיה מוטב לו לשחק בליגה תחרותית יותר". פלה החמיא לכריסטיאנו רונאלדו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס חגגה אליפות תשיעית ברציפות ביום ראשון האחרון כשגברה 0:2 על סמפדוריה, אך במועדון היה גם חשש כבד לגבי המטרה הבאה – גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד ליון. האלופה תצטרך למחוק את ההפסד 1:0 בצרפת, ופציעתו של פאולו דיבאלה הדירה שינה מראשי המועדון. אולם, יש חדשות טובות.

דיבאלה סובל מפציעה קלה בירך שמאל וזמן ההיעדרות אמור להיות עשרה ימים. מרגע הפציעה ועד למשחק הגומלין ישנם 12 ימים, כך שביובה יפעלו במירוץ נגד השעון כדי להכשירו ובהחלט ייתכן שיעמוד לרשות הקבוצה. בעוד מספר ימים הוא יעבור בדיקות נוספות. החלוץ אמנם לא הצליח לכבוש בחמשת המשחקים האחרונים בהם שותף אבל היה חלק משמעותי בזכייה באליפות כאשר תרם 17 שערים ו-14 בישולים.

עוד ביובה, פלה החמיא לכריסטיאנו רונאלדו. "הוא הספורטאי המודרני שמהווה דוגמא לכולם, הוא מראה שההצלחה תמיד מגיעה למי שמחויב ואוהב את מה שהוא עושה", אמר אגדת העבר שפירגן גם לבני ארצו דוגלאס קוסטה ודנילו. המגן, אגב, ישחק בוודאות בגומלין.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם פאולו דיבאלה. יובה מצפה לשיתוף הפעולה שלהם נגד ליון | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מי שפחות היה במצב רוח לפרגן הוא מרקו ואן באסטן, חלוץ העבר שאף שימש כמאמן נבחרת הולנד. לא מעט נכתב על עונת הבכורה הלא פשוטה של מתייס דה ליכט במדי יובנטוס. ואן באסטן אמר: "אני לא חושב שהוא השתפר בהשוואה לעונה שעברה". עוד אמר: "זה היה מצער שהוא לא שיחק ליד ג'ורג'יו קייליני שהוא מנהיג אמיתי. לאונרדו בונוצ'י עושה את מה שהוא צריך לעשות אבל לא גורם לאחרים להשתפר".

ואן באסטן מתח ביקורת קשה על הלגיה האיטלקית: "אני חושב שדה ליכט היה לומד הרבה יותר בריאל מדריד, ברצלונה או מנצ'סטר סיטי. הוא גם היה משחק בליגה טובה יותר משום שהליגה האיטלקית ברמה נמוכה בהשוואה לאלה שהזכרתי".

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט. לא התקדם? | Emilio Andreoli/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי