רונאלדו התרחק מנעל הזהב, חשש ביובנטוס מהעומס לקראת ליון

כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב | Enrico Locci/Getty Images

הגברת הזקנה תשחק חמש פעמים ב-12 ימים, סארי מודאג: "אולי נצטרך לשחק עם המילואים". הפורטוגלי לא הצליח לסגור את הפער מלבנדובסקי: "לא מתאים לכל סגנון"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס אמנם עמדה במשימה וכבר הבטיחה את האליפות בשבוע שעבר אחרי 0:2 על סמפדוריה, אך למאוריציו סארי יש לא מעט ספקות לקראת הגומלין הקריטי נגד ליון. הגברת הזקנה נכנעה אתמול (רביעי) 2:0 לקליארי וספגה כבר 40 שערי ליגה העונה. בשלושה מארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה היא הפסידה. לראשונה מאז אוגוסט 2007 ספגה האלופה פעמיים כבר במחצית הראשונה. מעבר לכך, גם 34 איומים על השער לא הספיקו לה כדי לכבוש – הכי הרבה מאז ספירת הנתונים של Opta מ-2004/05.

המאמן ביצע לא מעט שינויים בהרכב גם כתוצאה מפציעות רבות (ג'יאנלואיג'י בופון וסימונה מורטורה פתחו בהרכב) אך מי שבכל זאת שיחק והשלים 90 דקות היה כריסטיאנו רונאלדו. המאמן התייחס לכך: "דיברנו אתמול, הייתה לו מוטיבצייה מיוחדת, הרגיש טוב ורצה לשחק, קיבלנו את ההחלטה יחד כי הוא מכיר את גופו יותר טוב מכל אחד אחר. לעתים חלוץ אחר צריך להסתגל לתנועות של רונאלדו, כי רונאלדו לא מתאים לכל סגנון. עשינו את זה טוב גם במשחק הזה אבל לא הצלחנו לכבוש".

הפורטוגלי רצה כמובן להמשיך להתחרות בצ'ירו אימובילה על תואר מלך השערים בסרייה א' אך נעצר על 31 כיבושים בעוד האיטלקי העלה את מאזנו ל-35 שערים. נראה שגם בעונתו השנייה באיטליה לא יצליח לזכות בתואר. "כריסטיאנו נפרד מהחלום על נעל הזהב, הוא זקוק לנס", לעגו לו ב"ספורט" כשדיברו גם על המאבק מול רוברט לבנדובסקי.

סארי אמר לאחר המשחק: "הבעייה היא שאנחנו הקבוצה היחידה באירופה שתצטרך לשחק חמש פעמים תוך 12 ימים. נראה מה מצב הקבוצה ואולי נצטרך להעמיד את קבוצת המילואים שלנו במחזור האחרון כדי שכולם יוכלו לנוח קצת". ביום שבת הקרובה האלופה תארח את רומא ותנעל את העונה בסרייה א'.

היכולת: "מבחינת המוטיבצייה והנחישות זה היה משחק לא טיפוסי ולא ניתן להחשיב אותו כמו שאר העונה. שיחקנו בצורה איטית יחסית למרות שהכוונות היו טובות, אבל היו לנו תשעה שחקנים פצועים בבית אז ברור שיש לנו ספקות לפני ליון".

באיטליה העבירו ביקורת. "ההפסד השישי בליגה אולי חסר חשיבות אבל הוא היה כואב. ביכולת הזו, אי אפשר לעבור את ליון", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "רונאלדו נעצר בקליארי", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "יובה צריכה להגיד תודה לאל שהיא כבר אלופה", נכתב ב"טוטוספורט".

מאוריציו סארי. לא מעט צרות לקראת ליון | Enrico Locci/Getty Images

עוד בשורות הגברת הזקנה, הקבוצה חשפה את מדיה לקראת עונת 2020/21. סמל המועדון יהיה בצבע זהב וכך גם הספונסרית אדידס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי