דיווח: זלאטן איברהימוביץ' החליט להמשיך במילאן

זלאטן איברהימוביץ' | Alessandro Sabattini/Getty Images

ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שהשבדי בן ה-38 מתכוון להאריך את חוזהו ברוסונרי, המו"מ בין הצדדים יחל בשבוע הבא

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

רק הבוקר (חמישי) החמיא זלאטן איברהימוביץ' למאמנו במילאן, סטפנו פיולי, וכהרגלו על הדרך גם החמיא לעצמו כשאמר "אומרים עליי שאני זקן ועייף, אבל אני רק מתחמם, לעולם לא אזדקן", וכנראה שלא במקרה זה קרה. לפי התקשורת האיטלקית הערב, הענק השבדי בן ה-38 צפוי להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

איברהימוביץ', שכיכב עם צמד ובישול אתמול ב-1:4 של מילאן על סמפדוריה, ניצחון שהבטיח לה את המקום בליגה האירופית בעונה הבאה והאריך את הריצה הטובה ביותר של המועדון מזה שבע שנים, צפוי על פי "גאזטה דלו ספורט" להאריך את חוזהו במועדון וישוחח בשבוע הבא, לאחר תום העונה, על תנאיו הכספיים.

לפי ההערכה ב"גאזטה", איברהימוביץ' יבקש כארבעה מיליון יורו שכר בסיס לעונת המשחקים הבאה, אך החוזה צפוי לגדול משמעותית בהתאם לבונוסים כמו הישגי הקבוצה, ביצועיו האישיים והצלחת הקבוצה בליגה ובאירופה.

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Claudio Villa/Getty Images

כזכור, "איברה" שב בדצמבר האחרון למילאן אחרי שכיכב בארצות הברית, בחוזה לחצי שנה בלבד בתמורה לכשלושה מיליון יורו במטרה לסגור מעגל ולהשיב את הקבוצה במדיה כיכב בין 2010 ל-2012. כשהגיע, מילאן הייתה רק במקום ה-11 וספגה 5:0 לאטאלנטה במשחק האחרון שנערך לפני ההכרזה על שובו, אבל מאז הפכה את הקערה על פיה – כשלאיברהימוביץ' תרומה ניכרת שלא נמדדת רק בתשעה שערים וחמישה בישולים ב-17 מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי