רומא ניצחה את יובנטוס, אינטר סגנית, אימובילה השווה שיא שערים

שחקני רומא | Chris Ricco/Getty Images

האלופה סיימה את העונה עם הפסד 3:1 בבית, פרוטי הצטיין אצל הג'לארוסי עם צמד. 0:2 לנראזורי על אטאלנטה בקרב הישיר על המקום השני. החלוץ הגיע ל-36 גולים בעונה בהפסד לאציו. זלאטן כבש ב-0:3 של מילאן על קליארי

(גודל טקסט)

מחזור הסיום של הליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם חמישה משחקים, כאשר במוקד עמד הקרב הישיר של אינטר ואטאלנטה על המקום השני, ובו הנראזורי יצאו עם ידם על העליונה. בנוסף האלופה יובנטוס סיימה את העונה שלה עם הפסד ביתי נגד רומא. נאפולי גברה 1:3 על לאציו כאשר צ'ירו אימובילה השווה את שיא השערים לעונה בסרייה A, מילאן רשמה 0:3 חלק על קליארי. ברשיה וסמפדוריה נפרדו ב-1:1 במשחק המקביל.

יובנטוס – רומא 3:1

ללא כריסטיאנו רונאלדו, אך עם תואר האליפות, הגברת הזקנה הפסידה הערב בביתה לג'לארוסי, ורשמה הפסד שני ברציפות אחרי ה-2:0 מול קליארי במחזור שעבר. מאוריציו סארי הבהיר כמה הוא מרוכז במשחק הקריטי שצפוי לו ביום שישי הקרוב נגד ליון בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, ולמשחק הערב העלה הרבה מאוד שחקנים מחליפים, ועל כן גם משחק ההגנה הלקוי שקבוצתו הציגה.

בדקה החמישית דווקא היה נראה שהאלופה צועדת לעבר הניצחון לאחר שגונסאלו היגוואין מצא את הרשת, אך עוד לפני הירידה למחצית האורחת ביצעה מהפך. זה התחיל משער של ניקולה קאליניץ' בדקה ה-23 אחרי בישול של דייגו פרוטי, ובדקה ה-44 אותו פרוטי השלים מהפך מהנקודה הלבנה. הארגנטינאי של רומא התכבד גם בשער השלישי של קבוצתו בדקה ה-52 וחתם את המשחק.

שחקני רומא חוגגים | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

אטאלנטה – אינטר 2:0

אינטר ואנטוניו קונטה ניצחו בגדול בקרב על הסגנות. אחרי 19 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, אטאלנטה הלוהטת של ג'יאן פיירו גאספריני נחלה הערב הפסד מתסכל מאוד לפני שהיא פוגשת את פריז סן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות, והיא סיימה את העונה האדירה שלה במקום השלישי. כבר בדקה הראשונה של המשחק דנילו דאמברוזיו כבש לזכות הנראזורי שער בזק, ובדקה ה-20 אשלי יאנג התכבד בשער אדיר משלו והכפיל.

שחקני אינטר חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

נאפולי – לאציו 1:3

לפי שהם פוגשים את ברצלונה לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, התכולים של ג'נארו גאטוסו סיימו את העונה בסרייה A עם רוח גבית נהדרת, כאשר ניצחו את לאציו של סימונה אינזאגי ואפילו מנעו ממנה את הסגנות שהייתה אפשרית. הבשורה היחידה של הנשרים מהמשחק הזה הוא השער שכבש צ'ירו אימובילה, שזכה היום גם בנעל הזהב האירופית. החלוץ הלוהט של אירופה כבש הערב את שערו ה-36 העונה בליגה, ובכך השווה את שיא השערים לעונה השייך להיגוואין. למערו של אימובילה, השער שלו רק השווה זמנית את התוצאה אחרי שער מוקדם של פביאן רואיס. בדקה ה-54 זה היה לורנצו אינסינייה שהחזיר לנאפולי את היתרון בפנדל מדויק, ומתאו פוליטאנו חתם את המשחק בדקה ה-93.

שחקני נאפולי. משחקי האימון יבוטלו? | Francesco Pecoraro/Getty Images

מילאן – קליארי 0:3

אחרי 12 משחקים ללא הפסד, מילאן של סטפנו פיולי המשיכה את הכושר הנהדר שלה מאז החזרה מפגרת הקורונה, והערב היא גם הביסה את קליארי, שרק במחזור הקודם הפתיעה את יובנטוס וניצחה אותה 0:2. הרוסונרי פתחו את הערב שלהם כשעלו ליתרון אחרי כעשר דקות משער עצמי של רגנאר קלאבן. בדקה ה-44 זלאטן איברהימוביץ' הפתיע את כולם כאשר החמיץ כדור עונשין ובעט ישירות לידיו של אלסיו קראניו. השוודי הנהדר תיקן את הבעיטה הרעה כאשר בדקה ה-55 כבש שער יפהפה שמתאים רק לו. שתי דקות לאחר מכן מילאן סגרה סיפור עם סיבוב נהדר של סאמו קאסטייחו ברחבת החמש ושער קליל.

זלאטן איברהימוביץ' | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

תוצאה נוספת

ברשיה – סמפדוריה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי