התקשורת קוטלת, סארי: "תהיה קבוצה שונה לגמרי נגד ליון"

מאוריציו סארי ושחקני יובנטוס עם גביע האליפות | ,Jonathan Moscrop/Getty Images

"אליפות - כן, אבל רק בנקודה, והצרפתים נראים ממש מפחידים", נכתב ב"גאזטה" לאחר ההפסד לרומא. יובנטוס עם שיא שלילי מזה 16 שנה. המאמן על לדיבאלה: "הוא מרגיש טוב, אמור להתחיל להתאמן". רונאלדו במסר לאוהדים

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס סיימה את העונה הנוכחית בליגה עם הלשון בחוץ. הקבוצה של מאוריציו סארי סבלה מפציעות רבות במחזורים האחרונים והתמקדה אך ורק בגומלין החשוב נגד ליון ביום שישי הקרוב. על כן היא הפסידה גם אתמול (שבת) 3:1 לרומא. זה היה הפסד הבית הראשון שלה העונה (הראשון מזה שנתיים – מאז אפריל 2018) והשלישי בליגה ארבעת המשחקים האחרונים – שווה למספר ההפסדים שלה בכל 30 המחזורים הראשונים. מעבר לכך, הגברת הזקנה הפכה לאלופה הראשונה מאז מילאן ב-2003/04 שזוכה בסקודטו על אף שלא הציגה את ההתקפה הטובה ביותר או ההגנה החזקה ביותר.

המאמן סארי הרגיע: "אחרי הניצחון נגד לאציו הייתה לנו ירידת מתח טבעית כי חשבנו שזכינו באליפות, עכשיו עלינו לקחת בחשבון את היריבה. חשוב להחזיר לשחקנים את התשוקה ואת הגירוי. נצטרך לטעון אנרגיות נפשיות ולא פיזיות, כי פיזית, כל מי שמשחק – נמצא במצב טוב. אני לא יודע מה תהיה התוצאה אבל נגיע למשחק בגישה אחרת לגמרי".

השאלה שמטרידה את אוהדי יובה היא מה לגבי כשירותו של פאולו דיבאלה שישב ביציע אתמול לצידו של כריסטיאנו רונאלדו שקיבל מנוחה. האיטלקי אמר: "הוא מרגיש טוב, הוא יתחיל להתאמן מחר (היום) ונראה מה קורה לגביו".

כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה ביציע | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

רונאלדו התאכזב בוודאי כשהבין לפני המשחק שאבד הסיכוי שלו לזכות בנעל הזהב החמישית בקריירה (הפעם האחרונה: ב-2015), אך הבין את המצב. לאחר המשחק כתב ברשתות החברתיות: "שמח לזכות בשתי אליפויות מתוך תשע האחרונות של יובנטוס. זה נראה קל אבל זה לא. שנה אחר שנה, בכישרון, במסירות ובעבודה קשה תוכלו להשיג את המטרות שלכם ולהיות טובים מבעבר. בואו נלך על עוד אליפות!".

לאחר המשחק, המנהל הספורטיבי של המועדון, פאביו פארטיסי, התייחס לאפשרות שניקולו זאניולו מרומא יצטרף לקבוצה: "הוא שחקן מצוין, כולם יודעים. אבל עכשיו אנחנו רוצים קצת לחגוג, מגיע לנו, וגם לחשוב על המשחק נגד ליון. אנחנו מצטערים על כך שלא היו אוהדים ובני משפחה איתנו באצטדיון. לשוק יש זמן".

על ליון: "זה לא משחק שצריך להגדיר את העונה. משחק אחד יכול להיות תוצאה של מזל רע, החלטות שיפוט, מצב גופני או נפשי. זה לא מה שיגרום לנו להחליט האם הייתה לנו עונה טובה או לא. זכייה באליפות היא תמיד יוצאת דופן, זה משהו שלא ניתן היה להעלות על הדעת לפני עשור, כשאני וכבוד הנשיא הגענו, וצריך להעריך את זה. אני רוצה להודות לכל מי שהיה מעורב בכך שהעונה הסתיימה בצורה הטובה ביותר ואפשרו לשחקני הכדורגל לחיות מחדש ולהשיג קצת נורמליות".

באיטליה הבינו את המצב אבל לא חסכו בביקורת על יובה. "חגיגה מרירה של סוף יולי. עוד הפסד לסארי – שבעי העונה, ועכשיו ליון נראית ממש מפחידה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "אליפות בנקודה אחץ! סקודטו – בהחלט כן, אבל סיום הרה אסון, הם חייבים משהו שונה נגד ליון", צעקה הכותרת ב"טוטוספורט", שכן אחרי הניצחון של אינטר אתמול (שבת), הנראזורי סיימו עם 82 נקודות, רק אחת פחות מהגברת הזקנה.

כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי