דיווח ב"פראנס פוטבול": כריסטיאנו רונאלדו ניסה לעבור לפ.ס.ז'

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

במגזין היוקרתי נטען ש-CR7 כבר פעל כדי להצטרף בתום העונה לאלופת צרפת, אלא שנגיף קורונה פרץ ושיבש לו את התוכניות

(גודל טקסט)

מיד לאחר שיובנטוס הבטיחה את זכייתה באליפות התשיעית ברציפות, כריסטיאנו רונאלדו כתב ברשתות החברתיות שכעת יתחיל המסע לעבר האליפות השלישית שלו באיטליה ובכך שם קץ לשמועות על עזיבה אפשרית בעונה הבאה. למרות זאת, במגזין היוקרתי "פראנס פוטבול" חשפו הלילה (בין שני לשלישי) שהתוכניות שלו היו אחרות לגמרי עד שפרצה מגפת הקורונה לחיינו.

"אוקטובר 2019, ארוחה שנראית כמו קומה בהוליווד: ראשי יובנטוס, אנדראה אניילי ופאבל נדבד, ג'אנלואיג'י בופון, סוכן השחקנים ז'ורז'ה מנדש וכמובן כריסטיאנו רונאלדו", מתארים ב"פראנס פוטבול" את השתלשלות האירועים, "יובנטוס ניצחה בדיוק את לוקומוטיב מוסקבה בליגת האלופות, אבל שום דבר לא מצליח למנוע את התסכול של CR7.

"כריסטיאנו רונאלדו לא אוהב להפסיד, ואמנם יובנטוס ניצחה באותו ערב, אבל היכולת לא משכנעת. כריסטיאנו רונאלדו מבין שהוא צריך ללכת למקום אחר, שם כולם יאהבו אותו והכל ייראה אחרת. לדוגמה, לעבור לפריז סן ז'רמן".

כריסטיאנו רונאלדו | Filippo Alfero – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

אז, לפי "פראנס פוטבול", החל CR7 לנסות לגבש תוכנית שתאפשר לו בסיום עונת 2019/20 לעבור לאלופת צרפת הטרייה – תוכנית שהשתבשה עם פרוץ הקורונה. "רונאלדו חלם לשתף פעולה עם ניימאר שנחשב חבר קרוב עם אמבפה שהוא ממעריץ את יכולותיו. רונאלדו חלם על לשחק בפריז, העיר בה הוא זכה עם פורטוגל באליפות אירופה ב-2016. אם נאסר אל חלאיפי (בעלי פ.ס.ז') היה בשולחן באותה ארוחה, הוא יכול היה להחתים אותו ברגע, אבל הכל השתנה".

לפי מקורבים לשחקן, זו הייתה אפשרות ריאלית ביותר ושעלה על הפרק לפני פרוץ המגפה, כשבין הסיבות לרצונו של רונאלדו לעזוב, מעבר ליכולת הלא כל כך מכנעת של יובנטוס, העובדה שפריז עיר אטרקטיבית הרבה יותר מטורינו, שלא מתקרבת אפילו למדריד בה חי רונאלדו שנים ארוכות, והקושי של הסרייה A להשתוות לפרמיירליג או אפילו לליגה הספרדית בכל הנוגע למיתוג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי