דיבאלה נבחר לשחקן העונה בסרייה א'. רונאלדו מחוץ לנבחרת

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם פאולו דיבאלה. יובה מצפה לשיתוף הפעולה שלהם נגד ליון | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מנהלת הליגה האיטלקית בחרה בארגנטינאי שכבש ובישל 11 שערים כ-MVP של עונת 2019/20. זוכה נעל הזהב הטרי, אימובילה, לקח את פרס החלוץ המצטיין ל-CR7. וגם: שצ'נסני השוער הבכיר, קולוסבסקי הצעיר

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

לרגל סיום עונת 2019/20, מנהלת הסרייה א' הודיעה על רשימת השחקנים המצטיינים העונה בליגה האיטלקית. לתואר ה-MVP נבחר הארגנטינאי הנפלא של יובנטוס, פאולו דיבאלה, שכבש העונה במדי הזברה 11 שערים והוסיף עוד 11 בישולים.

לעומתו חברו הטוב כריסטיאנו רונאלדו נותר מחוץ לרשימת הפרסים, למרות שהבקיע 31 שערים. במנהלת הליגה באופן מוצדק העניקו את התואר שחקן ההתקפה המצטיין וזוכה נעל הזהב הטרי צ'ירו אימובילה שהשווה את שיא הכיבושים בכל הזמנים של הליגה עם 36 שערים ואף הוסיף 8 בישולים ב-37 הופעות.

בנוסף ל-MVP, גם תואר השוער המצטיין נשלח לטורינו, אותו קיבל הפולני וויצ'ך שצ'נסני ששמר על רשת נקייה ב-11 משחקים והוציא מהרשת 33 כדורים ב-29 משחקים. את יתר הפרסים קיבלו סטפן דה פריי מאינטר (שחקן ההגנה המצטיין), פאפו גומס מאטאלנטה (הקשר המצטיין) ודיאן קולוסבסקי (השחקן המצטיין עד גיל 23) שהושאל העונה מאטאלנטה לפארמה ונרכש כבר בחודש ינואר על ידי יובנטוס תמורת 35 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי