סאנצ'ס: "מצאתי משפחה באינטר, רעב לזכות בתארים"

אלכסיס סאנצ'ס | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

לאחר שעזב רשמית את מנצ'סטר יונייטד, הכוכב הצ'יליאני התראיין לאתר הרשמי של האיטלקים והבהיר: "אני מאושר להישאר כאן, יש לי תשוקה גדולה לשחק במועדון הזה, שתמיד חייב להצליח"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

לאחר שעלתה לרבע גמר הליגה האירופית, אינטר התחזקה משמעותית אתמול (חמישי) לקראת העונה הבאה. הנראזורי הודיעו על החתמתו של אלכסיס סאנצ'ס ממנצ'סטר יונייטד, זאת בעקבות העונה הטובה שמציג הצ'יליאני במדי האיטלקים העונה כמושאל.

מי שהיה השחקן אמור להיות השחקן הגדול ביותר בסגל של אולה גונאר סולשיאר ביונייטד, מצא את עצמו לבסוף במדים הכחולים-שחורים ולא מתחרט על המעבר: "שלום אוהדי אינטר. אני מאוד מאושר להישאר כאן" אמר סאנצ'ס לאחר החתימה.

"אני חושב שיש לי תשוקה גדולה לשחק כאן בגלל שמצאתי פה משפחה. צוות המועדון או כל מי שרוצה להילחם ולזכות בתארים עם אינטר. המועדון הזה חייב תמיד להצליח, ובאופן אישי אני רעב לתארים. ולכן אני שמח להיות כאן".

אלכסיס סאנצ'ס חוגג
אלכסיס סאנצ'ס חוגג | Paolo Rattini/Getty Images

הנהלת המועדון האיטלקי יכולה לצאת מרוצה מאוד מההחתמה, לאחר שהצליחה לשים את ידה על אלכסיס ללא עלות, זאת בשל העובדה שמנצ'סטר יונייטד החליטה להתיר את חוזהו של השחקן, עליו שילמה 34 מיליון ליש"ט בינואר 2018, כאשר משכורתו הייתה הגבוהה ביותר באנגליה, כ-560,000 ליש"ט בשבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי