פירלו: "אוהב 4-3-3 והחזקת כדור". ייעשה ניסיון לצרף את איסקו?

פירלו | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

בזמן שהאיטלקי הודה למועדון על הבחירה בו ("גאה לקבל את ההזדמנות הפנטסטית הזו"), בכלי התקשורת מציירים את יובה החדשה על סמך ראיונות עבר של הקשר, שהמליץ בזמנו לרכוש את הספרדי. היגוואין ומאטווידי יעזבו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אין ספק שהבחירה של יובנטוס באנדראה פירלו חסר הניסיון כמאמן הבא שלה, היא אחת המעניינות ביותר בכדורגל העולמי. באיטליה מנסים לנחש איזו יובנטוס נראה בעונה הבאה מבחינת המערך, סגנון המשחק, סגל השחקנים, והזכירו 'כמה רמזים' שסיפק האיטלקי בן ה-41 לפני מספר חודשים.

"זה תלוי בשחקנים, אבל אני אוהב מערך 4:3:3 כשכולם חושבים התקפה. המון אחזקת כדור, אני רוצה שהשחקנים ימשיכו להתמסר, אפילו מאחורי הספסל במידת הצורך", צחק פירלו.

"אני אוהב 4:3:3 אבל כמובן שאם אתה מבין שהשחקנים לא באמת יכולים להפיק מעצמם במערך הזה, אז הייתי משתמש בשיטה אחרת. אם אתה מקובע יותר מדי במערך, אתה עלול לבזבז את השחקנים שלך, איך תוציא מהם את המיטב?".

בעבר ניתח פירלו את יובנטוס, עוד בעונת 2018/19 ואמר: "הבעיה שלה היא הקישור. הם החתימו את כריסטיאנו רונאלדו שהוא שחקן נפלא, אבל הם צריכים למצוא את הדרך הנכונה כדי לספק לו הזדמנויות". האיטלקי אמר את הדברים לאחר שיובנטוס הודחה נגד אייאקס בשלב רבע הגמר, והצביע על איסקו כשחקן אותו הקבוצה צריכה לרכוש: "כדי להרים את הגביע, צריך שחקן כמוהו".

יובנטוס, כזכור, כבר צירפה את ארתור על חשבונו של מיראלם פיאניץ' שעזב. נטען שהקשר הספרדי נמצא כבר שנים בפנקס של יובנטוס. הוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים ובעונה האחרונה שותף אמנם ב-30 משחקים אך רשם 1,618 בלבד. לפי "גאזטה דלה ספורט", פירלו ישחרר את בלז מאטווידי וגונסאלו היגוואין וינסה לצרף את סנדרו טונאלי מברשיה שנחשב ליורשו. חלוץ העבר לוקה טוני דווקא קרא לראשי יובנטוס לצרף את פול פוגבה.

בינתיים, האיטלקי פרסם הודעה בחשבון הטוויטר שלו והודה ליובנטוס על האמון: "אני שמח וגאה לקבל כל כך הרבה הערכה ואמון. מוכן לקבל את ההזדמנות הפנטסטית הזו ואעשה הכל כדי להצליח".

איסקו
איסקו. החלום של יובה? | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי