רכש ראשון לליברפול, ריאל השאילה את קובו לוויאריאל

ניקו אולסק | רקס וולוויק, רשמי

אלופת אנגליה החתימה את צימיקאס היווני, היפני מצטרף לקבוצה של אמרי. וגם: הבלאנקוס מוכנים להציע ליובה סכום רציני תמורת דיבאלה, אולסק הוצג בנועלת הטבלה ההולנדית ופאקו אייסטראן מונה למאמן טונדלה

(גודל טקסט)

רשמי (10.8)

רכש ראשון לליברפול הקיץ: המגן השמאלי היווני, קוסטאס צימיקאס בן ה-24, חתם רשמית בקבוצה של יורגן קלופ ששילמה לאולימפיאקוס 11.75 מיליון ליש"ט תמורתו. ככל הנראה, החוזה שלו במרסיסייד יהיה לחמש שנים.

* תחנה חדשה מפתיעה לניקו אוסלק: הקשר הישראלי-ארגנטינאי שעזב את מכבי נתניה לאחר ארבע עונות  חתם הבוקר (שני) בר.ק.ס וולוויק ההולנדית. באמצעות עידן כסיף גלעד קצב ואדם קידן מסוכנות TOPSPORT. וולוויק למעשה סיימה את עונת 2019/20 במקום ה-18 האחרון, אך בגלל ביטול הליגה ההולנדית, עקב נגיף הקורונה הוחלט להקפיא את היורדות בליגה המשנה וכך הקבוצה שרדה לעונה נוספת. אולסק כעת הפך לנציג השני בארדוויסה לאחר אלי דסה מוויטסה. אדם קידן: "שמחים להעביר שחקן כמו ניקו לליגה גדולה ומפוארת. ניקו התחיל במכבי יפו והתקדם למשחקים נגד אייאקס מדובר במעבר גדול ואין שחקן שראוי לקבל הזדמנות כזאת ממנו". ניקו אולסק: "רוצה להודות למכבי נתניה על תקופה מדהימה. אני מתרגש להתחיל קריירה בהולנד ורוצה להודות למו אלאך ולסוכנים שלי על האמון וההזדמנות".

* אחרי עונה מרשימה מאוד ברמה האישית, שהסתיימה בצורה מאכזבת מבחינה קבוצתית עם ירידת ליגה במדי מאיורקה, טאקה קובו היפני ימשיך לקבוצה איכותית יותר. ריאל מדריד סיכמה עם ויאריאל על השאלתו של הקשר לעונה הקרובה.

* פאקו אייסטאראן, מאמן מכבי תל אביב לשעבר והיחיד שזכה ב'טרבל ישראלי' בעונת 2014/15, מונה לאמנה החדש של טונדלה שסיימה אשתקד במקום ה-14 בליגה הראשונה בפורטוגל.

שמועות

* ההעברה הגדולה ביותר של הקיץ? לפי "sportmediaset" האיטלקי, ריאל מדריד רוצה לצרף את פאולו דיבאלה, חלוצה של יובנטוס ואף הגישה עבורו הצעה. הקבוצה של זינדין זידאן חושבת שהיהלום הארגנטינאי יוכל לשפר את ההתקפה ויעזור לה להשתלט שוב על ליגת האלופות. נטען שהבאלנקוס יירצו לשלב בעסקה את איסקו (מאמן יובה, אנדראה פירלו, אמר בעבר שישמח לראותו בביאנקונרי) או טוני קרוס, יחד עם סכום כסף. ההעברה תלויה בעתידו של כריסטיאנו רונאלדו ששכרו הגבוה מכביד על הקבוצה.

* נראה שאחרי החילוף על הקווים, יובנטוס מתכננת מהפכה גם בסגל השחקן והראשון ללכת הוא הקשר הצרפתי בלז מטווידי שעל פי הדיווחים בדרך לאינטר מיאמי של דיוויד בקהאם מה-MLS.

פאולו דיבאלה וטוני קרוס. טרייד? | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

* שאחרי החילוף על הקווים, יובנטוס מתכננת מהפכה גם בסגל השחקן והראשון ללכת הוא הקשר הצרפתי בלז מטווידי שעל פי הדיווחים בדרך לאינטר מיאמי של דיוויד בקהאם מה-MLS.

* באגנליה ובגרמניה מתכוננים ליום מכריע בסוגיית ג'יידון סאנצ'ו. הדד-ליין אותו הציבה בורוסיה דורטמונד למכירת הכוכב הוא העשרה באוגוסט, כשהצהובים-שחורים ממריאים למחנה האימונים בשוויץ. הקשר האנגלי שהה לאחרונה בבריטניה. אם לא יצטרף ללוסיאן פאברה וחבריו, זה יצביע על עתידו, ככל הנראה.

* פאולו סוזה (49) יעזוב את בורדו שנתיים לפני תום חוזהו, לאחר חילוקי דיעות עם ההנהלה. בעונה שנקטעה לאור הקורונה, בורדו דורגה רק במקום ה-12 המאכזב. בצרפת נכתב כי האיש שזכה עם מכבי תל אביב באליפות ב-2013/14 הקשה מאוד על ההנהלה.

פאולו סוזה
פאולו סוזה. הפרק בצרפת הסתיים | NICOLAS TUCAT/AFP/Getty Images

* לאציו מעוניינת בכריס ווד (28), חלוצה של ברנלי, לפי "קוריירה דלה ספורט". לפי הדיווח, נציגיו של החלוץ כבר נמצאים בשיחות עם המנהל סימונה אינזאגי בתקווה לצרפו למועדון. בעונה החולפת החלוץ הרשים עם 14 שערי ליגה ב-32 הופעות.

* אחרי עונה מצוינת במדי סביליה, שסיימה במקום הרביעי והעפילה גם לרבע גמר הליגה האירופית, סרחיו רגילון, המגן השמאלי הצעיר (23), הפך לאחד השחקנים המבוקשים באירופה. לפי "סקיי ספורט איטליה", נאפולי רוצה לצרפו. העונה רשם שלושה שערים וארבעה בישולים ב-34 משחקים. המגן שייך כמובן לריאל מדריד שזקוקה לכסף הקיץ ורוצה למכור אותו.

* לפי "גאזטה דלה ספורט" טימו בקאיוקו (25) קרוב מאוד לחזור למילאן, שמוכנה לשלם עבורו לצ'לסי בין 15 ל-20 מיליון. הקשר עצמו, שהיה מושאל למונאקו בעונה האחרונה, מוכן לחתוך את שכרו בחצי – משישה מיליון ליורו לשלושה מיליון בלבד, כדי לשחקן בסן סירו.

סרחיו רגילון | Wolfgang Rattay/Pool via Getty Images

* ליברפול רוצה חיזוק למרכז השדה ומוכנה להציע 35 מיליון ליש"ט עבור דיוויד ברוקס (23), שחקנה של בורנמות', שסבל מפציעה ארוכה והחמיץ את רוב העונה, אך עונת הבכורה שלו בפרמיירליג הייתה מדהימה עם שבעה שערים ב-30 הופעות.

* ברצלונה עשויה לצרף את ברנרדו סילבה, קשרה הפורטוגלי של מנצ'סטר סיטי, כך לפי "טלגרף". באנגליה נטען כי הפריצה הגדולה של פיל פודן הביאה לכך שפפ גווארדיולה יהיה מוכן לוותר על ברנרדו.

* ויאריאל בדרך לרכש כפול על חשבון היריבה ולנסיה ששרויה בבעיות כלכליות: הקשרים דני פארחו (קפטן) ופרנסיס קוקלן צפויים לעבור לשורות הצוללת הצהובה במחיר מציאה של 15-20 מיליון יורו עבור שניהם, כך לפי "אס". פארחו יחתום לשלוש עונות בעוד קוקלן לארבע. נכתב כי השחקנים סיכמו בקבוצה כבר לפני מספר שבועות אך המועדונים עדיין לא הגיעו להסדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי