דה ליכט נותח וייעדר, יובנטוס תמכור את דיבאלה?

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Maurizio Lagana/Getty Images

הבלם ההולנדי יושבת עד נובמבר בשל הליך כירורגי בכתפו הימנית. הארגנטינאי יעזוב דווקא אחרי עונה מצוינת? לפי "גאזטה", פירלו לא מרוצה מסגל השחקנים הקיים ואם תגיע הצעה בגובה מאה מיליון יורו, הכוכב יימכר

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הוא נבחר לשחקן העונה באיטליה וחווה רנסנס תחת מאוריציו סארי. בכלי התקשורת דובר לא אחת על האפשרות שיחתום על חוזה "לכל החיים" ביובנטוס עד 2025, אבל האם פאולו דיבאלה בדרך החוצה מהאלופה? לפי "גאזטה דלה ספורט", זה בהחלט יכול לקרות.

לפי הדיווח, אנדראה פירלו מאוד לא מרוצה מהסגל הנוכחי שלו ומתכנן שחרורים רבים. אולי, על רוב השחקנים, כמו גונסאלו היגוואין ובלז מטווידי, למשל – לא ניתן להשיג סכום כסף גדול, בניגוד לדיבאלה. באיטליה נטען כי אם תגיע הצעה בגובה מאה מיליון יורו, למשל מריאל מדריד – החלוץ הארגנטינאי יעזוב. דברים ברוח דומה פורסמו כבר לפני יומיים.

"מהלך כזה יאפשר לפירלו לגייס כספים להחתמת סנדרו טונאלי (ברשיה) ואיסקו", נכתב. התקציב הנוכחי אינו מציע מרחב פעולה גדול. יובה ביצעה רכישות גדולות בשנים האחרונות, לא רק צירופו של כריסטיאנו רונאלדו אלא גם מתייס דה ליכט (75 מיליון יורו + 10.5 מיליון יורו בעמלות), וכיום הרבה דברים השתנו עבורה – המגיפה העולמית שפגעה בהכנסות וכן הפייר-פליי הפיננסי.

פירלו | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

עבור האוהדים, דבר כזה לא יעבור בשתיקה. דיבאלה מזוהה עם יובנטוס, זכה איתה בחמש אליפויות ברציפות. ברשתות החברתיות היו ציוצים של אוהדים זועמים: "אפילו לא בצחוק, זה לא נושא לבדיחה. בדיבאלה אי אפשר לגעת". בכלי התקשורת עצמם נכתב: "דיבאלה רשם עונת זהב. העמדה במגרש – סארי דחף אותו קדימה, השערים החשובים, הבגרות".

בעניין זה, ב"טוטוספורט" נכתב כי כרגע יש פערים גדולים. דיבאלה דרש שכר של כוכב, 15 מיליון יורו לעונה, בעוד יובה מציעה שמונה מיליון יורו שכר בסיס+ שני מיליון יורו פוטנציאליים בבונוסים. העונה כבש דיבאלה 17 שערים ובישל עוד 14 ב-46 משחקים בסך הכל והיה טוב משמעותית מהעונה שעברה אז חווה נסיגה משמעותית עם עשרה שערים בלבד.

בתוך כך, הגברת הזקנה הודיעה היום על כך שהבלם ההולנדי מתיאס דה ליכט נותח בהצלחה בכתפו הימנית לאחר שנפצע, וכעת ייאלץ לשבת בחוץ כשלושה חודשים כי להחלים לגמרי מההליך הכירורגי. לפי התחזיות הוא יחזור למגרשים בתחילת נובמבר.

מתיאס דה ליכט | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

בנוסף, מגן נבחרת שווייץ סטפן ליכטשטיינר, ששיחק ביובנטוס מ-2011 ועד 2018 וזכה איתה בשבע אליפויות רצופות, הודיע היום על פרישה בגיל 36/ ליכטשטיינר החל את הקריירה בגראסהופרס, ב-2005 עבר לליל, הגיע ללאציו ב-2008 והשתדרג ליובנטוס. ב-2018 הוא עבר לארסנל, אך מיעט לשחק ולפני כשנה חתם באאוגסבורג הגרמנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי