רונאלדו, ניימאר או אמבפה: מטווידי חשף עם מי הוא הכי נהנה לשחק

בלז מטווידי
בלז מטווידי | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

אלוף העולם, שעזב את יובנטוס אחרי שלוש שנים וישחק באינטר מיאמי של דייויד בקהאם, חשף מי הכדורגלן איתו הכי נהנה לשתף פעולה וגם הסביר כיצד נסללה דרכו מטורינו לארה"ב

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מיד עם מינויו של אנדראה פירלו למאמן יובנטוס לפני כעשרה ימים, דיווחה התקשורת האיטלקית על כך שהוא מעוניין לבצע מספר שינויים משמעותיים בסגל. אחד מהם היה שחרור הקשר הצרפתי בלז מטווידי בן ה-33, אלוף העולם שהגיע מפריז סן ז'רמן ב-2017.

מטווידי רשם העונה 35 הופעות בסרייה A, אך ככל שהתקדמה העונה נדחק אל מחוץ להרכב וגם בליגת האלופות הקרדיט הלך ופחית כשנגד ליון בשני המשחקים האחרונים, בפברואר ובאוגוסט, הוא ישב על הספסל ולא שותף. ואכן, בשבוע שעבר התיר הקשר את חוזהו בשורות הגברת הזקנה ועבר לאינטר מיאמי, קבוצתו של דייויד בקהאם ששיתף איתו פעולה בצרפת ב-2013.

"הגיע הזמן שאעשה שינוי", סיפר מטווידי בריאיון לעיתון "לאקיפ", "הקשר הראשון עם אינטר מיאמי נוצר כבר בדצמבר, אבל אמרתי אז שזה שלב מוקדם מדי בקריירה שלי לעבור, חצי שנה לפני היורו ועוד לפני שפרצה מגפת קורונה. נכון לאיך שראיתי את הדברים בזמנו, הייתי משוכנע שאשאר ביובנטוס".

בלז מטווידי
בלז מטווידי | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

מטווידי, כמו רבים אחרים, הושפע רבות מהתפרצות הנגיף ובשל העובדה שהוא גם היה אחד הנדבקים הראשונים בליגה, הוא הודה: "ביוני קיבלתי פנייה נוספת מאינטר מיאמי ופתאום הסיטואציה נראתה אחרת לגמרי. כשהייתי בבידוד, הבנתי שאני רוצה להיות עם המשפחה שלי כמה שיותר ולדאוג לה, אז ניסיתי לחשוב מה אני עוד מחפש להשיג בקריירה שלי. העובדה שחליתי השפיעה רבות על החיים שלי וכיצד אני מסתכל עליהם. נכנסתי קצת לחרדה מזה שהייתי חיובי במשך מספר שבועות ובעיקר שמחתי לחזור לכר הדשא".

הבקשה לעזוב: "תחילת יולי הגעתי להחלטה שעליי לעזוב וביקשתי מראשי יובנטוס להתיר את החוזה שלי שנה לפני הזמן. לא ידעתי אז שיהיה לנו מאמן חדש, אבל זה לא שהיו לי בעיות עם סארי ברמה האישית. כשחליתי בקורונה הוא התקשר אליי כל יום כדי לראות איך אני. אז גיליתי את סארי הבן אדם".

על הבעיות המקצועיות עם סארי: "הוא היה צריך לקחת כמה החלטות קשות, גם רמת הכושר הייתה שונה בין השחקנים וזה סיבך את הסיטואציה. אני יודע שאני לא הייתי בכושר כל כך טוב ולאחרים הגיע לשחק על חשבוני, לכן אני גם לא כועס שלא שיחקתי נגד ליון".

מי השחקן המועדף עליו: "שיחקתי עם ניימאר, קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן, זלאטן איברהימוביץ' וכריסטיאנו רונאלדו, כולם פנטסטיים במה שהם עושים, אבל אם עליי לבחור שחקן אחד, אבחר בכריסטיאנו רונאלדו. יוצא דופן כל מה שהוא עשה לאורך הקריירה וגם בימים אלה".

בלז מטווידי, כריסטיאנו רונאלדו
בלז מטווידי, כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי