לאציו רוצה את חאמס רודריגס, ג'ו הארט חתם בטוטנהאם

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Denis Doyle/Getty Images

האיטלקים רוצים לצרף את הקשר וינסו לשכנעו לחתום על חוזה ארוך טווח, רינייר צפוי לעבור בהשאלה לשנתיים מריאל מדריד לדורטמונד. וגם: נאפולי הגמישה את דרישותיה על קוליבאלי ומנצ'סטר סיטי מכינה הצעה חדשה

(גודל טקסט)

רשמי

* ג'ו הארט, רק בן 33 אבל בשנתיים האחרונות כבר שוער מחליף של ניק פופ בברנלי, חתם רשמית בטוטנהאם ושם ישמש כמחליפו של הוגו לוריס. הארט חתם על חוזה לשנתיים.

* חסוס ואייחו, הבלם הספרדי הצעיר של ריאל מדריד, ימשיך בגרנאדה עונה נוספת כמושאל. הבלם בן ה-23 שפתח את העונה החולפת במדי וולבס, הצטרף לספרדים בינואר ורשם 11 משחקי ליגה ועוד שלוש הופעות בגביע.

* קלאודיו בראבו (37) עזב את מנצ'סטר סיטי. השוער המחליף של פפ גווארדיולה סיים את ההרפתקה באיתיחאד אחרי ארבע שנים. בעונה החולפת רשם 17 הופעות אך רק ארבע מהן בליגה. צפוי להצטרף לבטיס.

* בטיס הודיעה על פרידה מהקשר האחורי חאבי גארסיה (33) לאחר שלוש עונות. גארסיה רשם תשע הופעות בלבד והגיע לסיכום עם המועדון על התרת חוזהו. הקשר שיחק בעבר בריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי.

* אולימפיאקוס הכריזה על מחליפו של קוסטס צימיקאס: המגן השמאלי חוסה הולבאס בן ה-36, שעזב את ווטפורד אחרי חמש שנים ולמעשה ישוב לפיראוס לראשונה מאז 2014.

שמועות

* לאציו עדיין כועסת על דויד סילבה שבחר ברגע האחרון לחתום בריאל סוסיאדד, אך במועדון כבר חושבים על מחליף אפשרי: חאמס רודריגס, קשר הקולומביאני של ריאל מדריד. לקשר חוזה עד לתום העונה הבאה מה שמגדיל את הרצון של הבלאנקוס למכור אותו, והוא כמובן רוצה לעזוב. שכרו בגובה שישה מיליון יורו עשוי להוות מכשול, אך לאציו תנסה לשכנעו להצטרף עם חוזה ארוך טווח. אשתקד חאמס מיעט לשחק וכבש שער בודד.

* מנצ'סטר סיטי מכינה הצעה חדשה ומשופרת עבור קאלידו קוליבאלי בלם נאפולי, כאשר קבוצתו הנוכחית מוכנה להפחית במחיר ל-70 מיליון יורו (ובונוסים), כך נטען ב"סקיי ספורטס איטליה". נאפולי כבר סימנה את מחליפו – גבריאל, שחקנה של ליל, ובקבוצה זקוקים לכסף כדי להחתימו לפני שיעדיף לבחור בארסנל. באיטליה נטען כי האיטלקים דחו הצעה לכלול שחקנים בעסקה והם לא מעוניינים באולקסנדר זינצ'נקו.

* רינייר, שחקן ההתקפה הברזילאי בן ה-18, קרוב להצטרף לבורוסיה דורטמונד כמושאל לשנתיים הקרובות, כך לגבי "גלובספורט" הברזילאי. לפי הדיווח, ההסכם יהפוך לרשמי בימים הקרובים. הבלאנקוס רוצים שרינייר, שטרם שיחק כמובן במדי הקבוצה הבוגרת, ישתפשף בצהוב-שחור. "אנחנו רוצים אותו, הוא שחקן שיכול לשחק בקישור ההתקפי וגם כ-'9' מזויף", אמר המאמן לוסיאן פאברה.

רינייר
רינייר | ריאל מדריד

* צ'לסי הציעה את מיצ'י באטשואי ללידס העולה הטרייה לפרמיירליג, כך מדווחים באנגליה. הבלוז להוטים להיפטר מהחלוץ ועשויים למכור אותו ב-20 מיליון ליש"ט. החלוץ סיפק מספרים לא רעים העונה כמחליף כשתרם שמונה שערים בכל המסגרות ב-746 דקות.

* וולבס של נונו אספריטו רודפת אחרי פאוליניו, חלוצה של בראגה, שכבש אשתקד 25 שערים ב-48 הופעות. האנגלים רואים בחלוץ כמחליפו של ראול חימנס שצפוי לעזוב הקיץ. לפי "סקיי איטליה", וולבס הגישה 23 מיליון ליש"ט וממתינה לתשובה.

קאלידו קוליבאלי
קאלידו קוליבאלי. יעבור לסיטי? | Francesco Pecoraro/Getty Images

* ראיין ברוסטר הצעיר, שאת סיום העונה שעברה בילה בסוונזי וכמעט הוביל אותה לפרמיירליג, צפוי לצאת בהשאלה פעם נוספת מליברפול, אך לקבוצת פרמיירליג – והביקוש בשיא. דווח כי אסטון וילה, ברייטון, ברנלי, קריסטל פאלאס, פולהאם וניוקאסל בעקבותיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי