באיטליה משוכנעים: קונטה יעזוב את אינטר ב-48 השעות הקרובות

בכלי התקשורת בארץ המגף משוכנעים שהמאמן לא ימשיך לעונה שנייה, הצדדים יצטרכו להגיע להסכם על התרת החוזה מכיוון שהנראזורי לא מתכוונים לפטרו. אלגרי יחתום לשנתיים תמורת 8 מיליון יורו לעונה?

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

התקשורת האיטלקית מדווחת גם הבוקר (ראשון) שאנטוניו קונטה צפוי לעזוב את אינטר אחרי עונה אחת בלבד. זה לא סוד שמערכת היחסים בין המאמן לראשי הנראזורי עלתה על שרטון וגם לפני ומיד אחרי גמר הליגה האירופית, שהסתיים עבור אינטר בהפסד ביום שישי, המאמן בעצמו רמז שהוא עשוי לעזוב. למעשה, נראה שההפסד לסביליה בסוף השבוע גרם לכך שלא יהיה פתרון אחר לסאגה מלבד התרת ההסכם.

באיטליה מעריכים שלכל היותר תוך 48 שעות יודיעו הצדדים על סיום דרכם המשותפת, כשנודע כי הצדדים קבעו להיפגש ביום שלישי. כפי שכבר פורסם, המועמד המוביל להחליפו הוא מסימיליאנו אלגרי, שעזב את יובנטוס לפני כשנה והעונה כלל לא עבד בשל העובדה שהמשיך לקבל את שכרו מהגברת הזקנה.

לפי הפרסומים בשבועות האחרונים, קונטה זועם על היחס לו הוא זוכה מהנהלת אינטר וטוען כי בין השאר דולפות ידיעות רבות מתוך המועדון ושהוא לא זוכה לגיבוי גם בכל הנוגע לאסטרטגיית הרכש שלו. ביום שלישי צפויים הצדדים להיפגש כדי לסכם רשמית על התרת החוזה והפיצוי שיקבל קונטה עבור עזיבתו, על אף שמדובר בהחלטה הדדית. למעשה, אינטר לא תפטר את קונטה והיא מבחינתה מאפשרת למאמן ליזום את סיום דרכו כדי שלא תצטרך לשלם לו את מלוא שכרו לשנתיים הבאות – כ-10 מיליון יורו בכל עונה.

לפי מספר כלי תקשורת המזוהים עם אינטר, לאלגרי תציע אינטר חוזה לשנתיים עם שכר שנתי מעט נמוך משל קונטה, כ-8 מיליון יורו לעונה לפני מענקים, שכר דומה לזה שקיבל ביובנטוס.

מסימיליאנו אלגרי, אנטוניו קונטה
מסימיליאנו אלגרי, אנטוניו קונטה | ALBERTO LINGRIA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי