בתמיכת ממשלת סין: אינטר מתכננת הצעת ענק למסי

ליאו מסי | RAFAEL MARCHANTE/POOL/AFP via Getty Images

דיווח באיטליה: משפחת ז'אנג, המחזיקה במועדון ממילאנו, פנתה לנשיא סין על מנת שיסייע בגיוס ספונסרים שיממנו את רכישתו של כוכב ברצלונה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

לפני כחודש, אנטוניו קונטה הפריך את השמועות על מעבר אפשרי של ליאו מסי לאינטר, כשטען שזה "לא יקרה אפילו בפנטזיה". כידוע, קפטן ברצלונה שוקל בכובד ראש את עתידו בקטלוניה וגם מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן הוזכרו כיעדים פוטנציאליים, אך על פי המידע שפורסם היום (ראשון) ב"גאזטה דלו ספורט", ייתכן שהנראזורי בכל זאת ימצאו את הדרך להנחית את הכוכב במילאנו.

מסי חתום בברצלונה לשנה נוספת ואינטר מודעת לסעיף השחרור האסטרונומי בחוזהו, העומד על 700 מיליון יורו. משפחת ז'אנג הסינית, הבעלים של חברת סונינג המחזיקה ב-70% מהמניות באינטר, נחושה להגיש הצעת ענק עבור הפרעוש ולשם כך פנתה ללא אחר מאשר נשיא הרפובליקה הסינית, בבקשה שיעזור בגיוס ספונסרים שיסייעו במימון רכישתו של מסי.

ג'ידונג ז'אנג, אביו של נשיא אינטר, סטיבן, הדגיש בפני ממשלת סין את יתרונותיה הכלכליים של עסקה שכזו, אם וכאשר תתרחש: בעזרת דמות כמו מסי, המועדון יוכל לכבוש את השוק הסיני הבלתי נגמר, מה שיכניס סכומי עתק לחברת ההחזקות סונינג, שבנוסף תגדיל משמעותית את ההכנסות מהסכם זכויות השידור של הליגה האיטלקית במדינה האסיאתית.

אז אחרי ההפסד הכואב בגמר הליגה האירופית, האם זו יכולה להיות הדרך של אינטר להתאושש, לממן את העסקה הגדולה בהיסטוריה ולהציע למסי את הפרויקט המנצח שהוא מחפש על מנת לעזוב את מועדון חייו? עוד חזון למועד, אך אולי קיים סיכוי שהתשובה לשאלה הנ"ל חיובית.

הסינים ינחיתו את מסי במילאנו? | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי