פירלו: "דיבאלה מעולם לא היה על המדף. היגוואין? החלטנו להיפרד"

אנדראה פירלו | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מאמן יובנטוס החדש הוצג לתקשורת, הודה כי 'פיפיטה' בדרך החוצה והבהיר לגבי הארגנטינאי: "שחקן חשוב שיהיה חלק מהפרויקט. הוא ורונאלדו יכולים לשחק ביחד". בתקשורת נכתב: המאמן וכריסטיאנו כבר "בברית"

(גודל טקסט)

ההכנות של הקבוצות הגדולות לעונה הבאה נמצאות רק בהתחלה אך אין ספק שהבחירה של יובנטוס באנדראה פירלו למאמן על אף חוסר ניסיונו היא אחת המרתקות ביותר בכדורגל האירופי לקראת עונת 20/21. המאמן הוצג היום (שלישי) רשמית על ידי האלופה האיטלקית, אחרי שאתמול העביר את אימון הבכורה שלו.

בהתאם להנחיות הקורונה, השחקנים התאמנו בקבוצות קטנות והיה מדובר בעיקר באימוני כושר ופחות מגע עם הכדור, נטען באתר הרשמי של יובנטוס. לפני פחות משלושה שבועות הודחו הביאנקונרי על ידי ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, כזכור. הליגה עצמה תצא לדרך ב-13 בספטמבר.

בכלי התקשורת ציפו בעיקר למפגש של המאמן עם כריסטיאנו רונאלדו שבשעה 16:35 שעון מקומי נכנס עם רכבו אל מתחם האימונים. "ההדחה נגד ליון היא זיכרון רע אבל על אף הדיווחים שהוא מוכן לעזוב לפריז סן ז'רמן, הוא צפוי להמשיך", נכתב ב"טוטוספורט" על CR7. "התלהבות גדולה באימון הבכורה של יובה, פירלו התמקד בכישרונו של רונאלדו". ב"גאזטה דלה ספורט" הגדילו לעשות וסיפרו על "ברית" בין המאמן לכוכב, שכבר מסתדרים מצוין. "עונה חדשה באה", כתב הפורטוגלי בחשבון האינסטגרם שלו.

שער "גאזטה דלה ספורט" | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

בארץ המגף נטען כי גונסאלו היגוואין שמסיים את חוזהו ב-2021, מוכן להתיר את חוזהו כבר עכשיו. מדובר בצעד חשוב עבור יובה שרוצה לחסוך את שכרו השמן, שכן הוא המשתכר השלישי בגובה בקבוצה אחרי רונאלדו ומתייס דה ליכט (פצוע). לגבי סמי ח'דירה אין התקדמות.

ההערכות הן שהמאמן ישוחח גם עם פאולו דיבאלה שעדיין לא חתם על חוזה חדש עד 2025 ובימים האחרונים דווח לא אחת על כך שייתכן שבאמצעות מכירתו תממן יובה את השינויים שהמאמן דורש בסגל השחקנים.

כריסטיאנו רונאלדו ואנדראה פירלו | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

אז אחרי האימון הראשון והספקולציות בתקשורת, המאמן החדש התייצב למסיבת העיתונאים הראשונה שלו: "אני בטוח שהגעתי למקום הנכון, בזמן הנכון. הרגשתי בנוח לחזור, נפגשתי עם הרבה אנשים שכבר עבדתי איתם", אמר פירלו, "אני רוצה להחזיר את ההתלהבות, עם כדורגל יוזם ושליטה במשחק. עלינו להביא את ההתלהבות מדי יום. ליובה תמיד יש מטרה אחת בלבד והיא לנצח. רק התוצאות יגידו אם נועדתי לתפקיד".

השיחה הראשונה עם רונאלדו ועתיד דיבאלה: "כבר הייתה לנו שיחה לפני כמה ימים. דיברנו על הכל במגרש. יהיה לנו מספיק זמן להיכנס לנושאים ספציפיים ולרדת לפרטים טכניים וטקטיים. דיבאלה? הם יכולים לשחק ביחד כל עוד יקריבו וישימו את הקבוצה לפניהם. פאולו שחקן חשוב והוא יהיה חלק מהפרויקט. הוא מעולם לא היה על המדף".

המאמן החדש שפך אור על מצבו של היגוואין והתייחס גם לרכש מברצלונה: "אני מעריץ אותו מאוד והייתה לו תקופה משמעותית כאן, אבל אחרי שיחה איתו החלטנו שצריך להיפרד. ארתור שחקן איכותי שיכול למלא מספר תפקידים ולהיות שימושי מאוד לאורך העונה".

לסיום, פירלו הסביר את מינוי איגור טודור לעוזרו: "ההחלטה להביא את טודור הייתה שלי. הייתי זקוק לעוזר מנוסה, שהוא שחקן בעברו ושיחק בהגנה ומעל הכל עם אישיות מסוימת. מה גם שהוא שחקן עבר של יובנטוס, כך שזו הייתה הבחירה המושלמת".

אנדראה פירלו | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי