Sport1 Banner

פורסמו המשחקים: פתיחה לא קלה ליובנטוס, הדרבי של מילאנו במחזור 4

אנדראה פירלו | Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

אלופת איטליה ופירלו ייפגשו את רומא ונאפולי בארבעת המחזורים הראשונים, אינטר תפתח נגד פיורנטינה ולאציו. אטאלנטה תפגוש את הנשרים ואימובילה במחזור הראשון. זלאטן יפתח נגד בולוניה, גאוטוסו והתכולים בפארמה

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 של הליגה האיטלקית נמצאת כבר בפתח, והיום (רביעי) פורסם לוח המשחקים המלא לעונה הקרובה בסרייה A. האלופה יובנטוס תחל את המסע לעבר האליפות העשירית ברציפות נגד סמפדוריה (20.9), אך לאחר מכן אנדראה פירלו יעמוד בפני שני מבחנים לא קלים, כאשר ייסע לאולימפיקו למשחק נגד רומא ואז יארח את נאפולי.

ומתי יגיע המפגש המסקרן נגד אינטר? הגברת הזקנה תסע למילאנו במסגרת המחזור ה-18, אך יותר מזה – הנראוזרי ייסעו לטורינו ל"דרבי דה איטליה" במחזור ה-37, אחד בלבד לפני סיום העונה.

אינטר ואנטוניו קונטה יתחילו את העונה שלה אצל העולה החדשה בנבנטו של פיפו אינזאגי, ולאחר מכן תארח את פיורנטינה, תצא לעיר הבירה למשחק קשה נגד לאציו ואז תחזור לסן סירו לדרבי הרותח נגד מילאן.

מחזור הפתיחה של אטאלנטה יהיה נגד לאציו, ובמחזור הרביעי היא כבר תפגוש את נאפולי למשחק מרתק. זלאטן איברהימוביץ' ומילאן יארחו את בולוניה במשחק הראשון לעונה, ג'נארו גאטוסו והנאפוליטים ייסעו לפארמה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי