בשורה משמחת: אחרי שישה שבועות, איליצ'יץ' ישוב לאטאלנטה

יוסיפ איליצ'יץ'
יוסיפ איליצ'יץ' | Jonathan Moscrop/Getty Images

כחודש לאחר שנחשפה הפרשה העצובה שבעקבותיה הוא גם נעדר מהמשחק ההיסטורי עבור המועדון בליגת האלופות, דווח כי הכוכב הסלובני חזר לאיטליה ויצטרף לאימוני קבוצתו. רק בשבוע שעבר טען גאספריני שספק אם זה יקרה

(גודל טקסט)

אם לשים את התפשטות נגיף הקורונה בצד, אין ספק שהסיפור העצוב ביותר של הכדורגל העולמי ב-2020 קשור לכוכב אטאלנטה, יוסיפ איליצ'יץ'. הקשר ניצל פציעה קלה כדי לחזור למולדתו ולהפתיע את אשתו, אבל על פי הדיווחים "תפס אותה על חם" ונכנס לדיכאון כבד.

איליצ'יץ', "המסי והרונאלדו של אטאלנטה", כבר סבל בעבר מבעיות נפשיות ולכן במועדון כלל לא הופתעו כשהוא ביקש לא לחזור לאימונים. הוא נעדר מרגע השיא בתולדות המועדון, שמינית גמר ליגת האלופות נגד פריז סן ז'רמן, משחק בו הפסידה אטאלנטה בתוספת הזמן, וכבר נפוצו דיווחים שהוא שוקל לפרוש מכדורגל כדי להיעלם מהכותרות ולזכות בשקט הדרוש שלו.

לשמחתנו, כחודש לאחר שנודע על סיפורו הכואב והדיווחים המוקדמים על פרישה אפשרית, הבוקר (ראשון) פורסם ב"גאזטה דלו ספורט" שמחר אמור הכוכב הגדול של אטאלנטה להתייצב במתחם ולהצטרף לאימוני הקבוצה לעונת 2020/21, לאחר כשישה שבועות בהם נעדר.

רק בשבוע שעבר טען מאמן אטאלנטה, ג'יאן פיירו גאספריני, שעתידו של איליצ'יץ' לא ברור ושבשלב זה הוא לא חלק מהסגל, בטענה שהוא לא יודע מתי הוא ישוב. משחקו האחרון היה ב-11 ביולי נגד יובנטוס, מאז נעדר ממשחקי הקבוצה בטענה לפגיעה בשריר, ניצל את התקופה כדי לשוב למולדתו והשאר היסטוריה. אטאלנטה, חשוב לציין, הבהירה לכל אורך הדרך שהיעדרותו נובעת מדובר בסיבות אישיות ולא פירטה מעבר.

יוסיפ איליצ'יץ'
יוסיפ איליצ'יץ' | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי