השיא עוד לפנינו? 10 ההעברות היקרות ביותר עד כה הקיץ

סאנה, ארתור, האברץ, ורנר, חכימי | Gettyimages

אין דבר יותר כיף מחלון העברות, אז ריכזנו עבורכם את הרשימה המעודכנת של השחקנים ששילמו עליהם הכי הרבה כסף לקראת עונת 2020/21. סוארס וקוליבאלי יצטרפו?

(גודל טקסט)

יש דבר יותר כיפי מחלון העברות? כל פעם מחדש אנחנו נרגשים מהשינויים בקבוצות, מהרכישות הנוצצות, מהצעירים שנמכרים במחירים מופקעים וכבר כוססים ציפורניים לראות כיצד שחקנים כאלו ואחרים ישתלבו במקומות החדשים שלהם.

היו לנו כמה וכמה העברות מעניינות בקיץ הנוכחי, וצפויות עוד כמה נוספות. ליאו מסי אמנם כבר לא יעזוב הקיץ את ברצלונה, אך לואיס סוארס, אנגולו קאנטה, ממפיס דפאי, ג'ורג'יניו ווינאלדום, טיאגו אלנטרה ושחקנים נוספים עשויים ללבוש העונה מדים אחרים.

קיבצנו עבורכם את עשר ההעברות היקרות ביותר שבוצעו עד כה בחלון ההעברות. מעניין מאוד אם השיא עוד לפנינו, ואם כן, ייתכן מאוד שהוא יהיה שייך לקאלידו קוליבאלי. בלמה של נאפולי, על פי כל השמועות, אמור לחתום בקרוב במנצ'סטר סיטי תמורת סכום שינוע באיזור ה-90 מיליון יורו. הדירוג לפניכם.

כבר לא יעזוב הקיץ את ברצלונה | Quality Sport Images/Getty Images

1. קאי האברץ – 80 מיליון יורו

צ'לסי, הקבוצה עם רכש המרשים ביותר הקיץ, שילמה סכום עתק ללברקוזן עבור הקשר ההתקפי בן ה-21. שחקן נבחרת גרמניה מגיע עם הרבה ציפיות לסטמפורד ברידג', ויצטרך להראות דברים מיוחדים ללא ספק כדי להצדיק את המחיר ששולם עליו.

2. ארתור – 72 מיליון יורו

הקשר הברזילאי בן ה-24 עבר מברצלונה ליובנטוס תמורת מחיר גבוה, זאת לאחר שהתגלה בעונה הקודמת כפרובלמט לא קטן. תחילת הקדנציה שלו בבארסה הייתה מבטיחה ביותר, אך הוא יובש על ידי ארנסטו ואלוורדה וקיקה סטיין בעקבות הרבה סיבות שלא קשורות לכדורגל. יצטרך לעשות שינוי מקצה לקצה העונה אצל הגברת הזקנה, כי הכישרון בהחלט קיים.

3. ויקטור אוסימן – 70 מיליון יורו

מחיר עצום לשחקן לא כל-כך מוכר. החלוץ הניגרי בן ה-21, שכבש בעונה הקודמת 13 שערים ב-27 הופעות במדי ליל, עבר מהקבוצה הצרפתית לנאפולי. כישרון גדול ללא ספק, האם הוא שווה את הסכום הזה? ימים יגידו.

ויקטור אוסימן | נאפולי, רשמי

4. מיראלם פיאניץ' – 60 מיליון יורו

ארתור עבר מברצלונה ליובנטוס, ופיאניץ' בן ה-30 עשה את הדרך ההפוכה. הבוסני הנפלא סיפק יכולת מצוינת ב-2019/20 במדי הגברת הזקנה, וכעת הוא יצטרך לעזור בשיקום סגנית אלופת ספרד, שסיימה את העונה בזעזוע ענק.

5. טימו ורנר – 53 מיליון יורו

הרכש השני של צ'לסי ברשימה, ולא האחרון. חלוץ נבחרת גרמניה עבר בעסקה שאפילו נראית זולה מלייפציג לבלוז אחרי שנים נהדרות. בגיל 24, הוא בשל לעשות את קפיצת המדרגה וללא ספק הפך כבר מזמן לאחד הטובים באירופה בעמדתו. צ'לסי, מבחינתה, מצפה לבאנקר בשנים הקרובות בחלק הקדמי וכעת הוא יצטרך להחזיר במספרים.

6. בן צ'ילוול – 50.2 מיליון יורו

עוד שחקן חדש של צ'לסי. הבלוז שילמה לא מעט כסף ללסטר על המגן השמאלי בן ה-23 של נבחרת אנגליה, אך איכשהו יצאה בעסקה "נורמלית" מכיוון שהדרישה הראשונית של המועדון הקודם שלו עליו הייתה 80 מיליון יורו. אם יתברר כבינגו, הקבוצה מצפון לונדון הרוויחה שחקן טוב לשנים קדימה בעמדה שלו – הדבר שעמד במוקד הרכש של צ'לסי העונה, בניית שלד עוצמתי לשנים הקרובות.

בן צ'ילוול | האתר הרשמי של צ'לסי

7. מאורו איקרדי – 50 מיליון יורו

לא מדובר בהעברה "טהורה", שכן החלוץ שיחק בפריז סן ז'רמן בעונה שעברה כמושאל מאינטר, וכעת אלופת צרפת שילמה עליו בכדי להפוך את ההעברה לקבועה. בסך הכל סכום סביר לחלוץ מוכח, והמועדון יודע מה הוא מקבל. בעונה הקודמת הארגנטינאי כבש 20 שערים ב-34 הופעות בכל המסגרות.

8. לירוי סאנה – 45 מיליון יורו

באיירן מינכן פשוט אלופת ה"מציאות". אלופת אירופה הטרייה החתימה במחיר זול ללא ספק את אחד מהשחקנים הטובים בעמדתו, שהגיע ממנצ'סטר סיטי. הקאץ' הוא הפציעה הקשה שהשחקן בן ה-24 של נבחרת גרמניה סבל ממנה בשנה האחרונה, אך שחקן ברמתו הוא ללא ספק תוספת כוח משמעותית לכל קבוצה.

9. נייתן אקה – 45 מיליון יורו

מנצ'סטר סיטי חיפשה חיזוק לעמדה הכי חלשה אצלה – מרכז ההגנה. היא החתימה את בלם בורנמות' תמורת סכום לא קטן. ההולנדי בן ה-25, שיודע לשחק כמגן שמאלי, בסך הכל חווה עונה לא רעה אינדיבידואלית ב-2019/20, אך בכל זאת ירד ליגה עם קבוצתו הקודמת והוא ללא ספק הימור.

נייתן אקה | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

10. אשרף חאקימי, חכים זייך, פאביו סילבה – 40 מיליון יורו

במקום העשירי ניצבים שלושה שחקנים ששולם עליהם סכום זהה. נתחיל מחכימי, המגן הימני הנפלא של ריאל מדריד נמכר לאינטר אחרי שתי עונות השאלה סופר מוצלחות בדורטמונד. את האמת? לנו מרגיש שהבלאנקוס קצת פראיירים שוויתרו על אחד הטובים בעולם בעמדתו, והוא רק בן 21. רכש אדיר של הנראזורי.

זייך הוא הרכש הראשון שצ'לסי ביצעה הקיץ. יותר נכון, הוא בוצע לקיץ, שכן ההכרזה על העסקה הייתה אי שם בחודש פברואר. הקשר המרוקני היה הסנונית הראשונה של מסע הרכש של הבלוז העונה, אשר שילמו לאייאקס עבורו מחיר די קטן לשחקן ברמתו. קוסם, שחקן שגורם לך לתפוס את הראש עם מסירות סופר מרשימות. מעניין לראות כיצד ישתלב בפרמיירליג, שכן הוא לא פיזי במיוחד.

והאחרון – פאביו סילבה. ילד בן 18. החלוץ הפורטוגלי חתם בוולבס, שששילמה עליו הרבה מאוד כסף לפורטו. סילבה, שחתם על חוזה לחמש שנים, הוא השחקן הצעיר ביותר והכובש הצעיר ביותר בתולדות פורטו, ובעונה הקודמת רשם 24 הופעות בקבוצה הבוגרת של המועדון. הימור ענק של הזאבים, שמאמינים לוודאי שיוכלו למכור אותו בהרבה יותר כסף בהמשך.

פאביו סילבה | StewartManleyPhotography/Wolverhampton Wanderers FC/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי