בזמן שהיא מחכה לסוארס, יובנטוס תנסה לצרף את קיין או ז'ירו

מויזה קן במדי יובנטוס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

על פי 'סקיי ספורט איטליה', קבלת האזרחות של האורוגוואי מתעכבת ופירלו רוצה להחתים שחקן התקפה עוד לפני מחזור הפתיחה. חלוץ אברטון עשוי לחזור אחרי עונה אחת, אך הצרפתי נראה כאופציה ריאלית יותר

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

חלוץ ברצלונה, לואיס סוארס, עדיין נותר המועמד המוביל לחזק את מרכז ההתקפה של יובנטוס, אולם המעבר הרשמי עלול להתעכב במעט לאור הליך השגת הדרכון איטלקי. סוארס עצמו זכאי לאזרחות מכיוון שאשתו ממוצא איטלקי, אך על פי הדיווחים האחרונים, לא יהיה ניתן לגשת למבחן השפה עד השבוע הבא ובכל מקרה, השחקן עדיין לא הסכים לעזוב את המועדון הקטאלוני.

בעקבות כך, הגברת הזקנה נחושה לצרף שחקן התקפה אחר במהרה, שיגיע במקום או בנוסף לסוארס, עד למחזור הפתיחה של הסרייה א' מול סמפדוריה ב-20 בספטמבר. כעת ליובנטוס אין חלוץ טבעי – גונסאלו היגוואין כבר טס לארצות הברית כדי לסגור באינטר מיאמי ו'סקיי ספורט איטליה' מדווחים שאחד המועמדים להגיע הוא מויזה קן.

קן עצמו גדל במחלקת הנוער של יובנטוס ובאליפות האחרונה של מסימיליאנו אלגרי, קיבל החלוץ מספר הזדמנויות וגמל ב-6 שערים ב-13 הופעות ליגה בלבד, אך בתום אותה עונה נמכר לאברטון בסכום של 27.5 מיליון יורו, ולמרות שהתקשה להשתלב בגודיסון פארק, לא סביר שקרלו אנצ'לוטי יוותר עליו כל כך בקלות.

אוליבייה ז'ירו | Daniel Leal-Olivas/Pool via Getty Images

אופציה נוספת וריאלית יותר עבור הגברת הזקנה היא ניסיון להחתים את אולבייה ז'ירו. חלוץ צ'לסי היה מחוץ להרכב של פרנק למפארד עוד לפני שהגיעו טימו ורנר וקאי האברץ, ועדיין הספיק לכבוש 10 שערים ב-25 הופעות עבור הבלוז.  העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו טוען שצ'לסי רוצה למכור את הצרפתי ב-5 מיליון יורו, בעוד החלוץ מעוניין לחתום לשנתיים בשווי כ-4.5 מיליון יורו בכל עונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי