0:5 ליובה במשחק ההכנה האחרון. השבוע תתקבל הכרעה לגבי סוארס

שחקני יובנטוס חוגגים | טוויטר

שבוע לפתיחת הליגה, האלופה נראתה מוכנה נגד נובארה מהליגות הנמוכות. רונאלדו, ראמזי ופיאצ'ה כבשו, צמד לפורטנובה הצעיר. פירלו: "יודע שאני חייב לנצח". החלוץ צפוי לחתום לשלוש שנים ורק עניין הדרכון מפריע

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס תפתח את העונה בעוד שבוע במשחק בית נגד סמפדוריה. הקבוצה של אנדראה פירלו, שטרם ביצעה את השינויים המתוכננים בסגל, ערכה היום (ראשון) ניסוי כלים אחרון לקראת העונה החדשה כשגברה 0:5 על נובארה מהליגות הנמוכות. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון מזערי וההתפוצצות הגיעה לאחר מכן דווקא בזכות המחליפים.

כריסטיאנו רונאלדו, ארון ראמזי ומרקו פיאצה כבשו ובתוספת הזמן הגיע הרגע המרגש כאשר הילד הצעיר מרקו פורטנובה (19) כבש צמד תוך שתי דקות בתוספת הזמן. נזכיר כי זה משחק ההכנה השני של יובה עם פירלו, היא ניצחה 0:1 את קבוצת המילואים מוקדם יותר החודש.

פירלו בחר במערך ה-3:5:2 והעלה הרכב ניסיוני. דיאן קולוסבסקי, שחקן הרכש החדש, פתח לצד הפורטוגלי ובישל לו את שער היתרון בדקה ה-20. החלוץ שכבש צמד במדי נבחרתו נגד שבדיה, בעט חד לפינה וקבע 0:1. קולוסבסקי היה לא רע במחצית ששיחק ורונאלדו החמיץ הזדמנות להשלים צמד.

ארתור, הקשר שהצטרף מברצלונה, עלה מהספסל במחצית השנייה לדקות ראשונות ולא רשמיות בקבוצתו החדשה. גם דוגלאס קוסטה עלה לשחק, ובישל את השער השני לראמזי בהרמה נהדרת בדקה ה-56. פיאצה, שסיים את השאלתו באנדרלכט, כבש את השלישי בדקה ה-66. בתוספת הזמן, כאמור, פורטנובה הבריק. הוא כבש מצד ימין מעמדה לא נוחה ואז בעט חזק מתוך הרחבה.

"בלי דיבאלה, בלי דה ליכט ובלי פדריקו ברנרדסקי (הפצועים), זו בטח עדיין לא יובנטוס האמיתית אבל הסקרנות גדולה מאוד. יובה החל לפעול לטובת שינוי המנטליות", נכתב ב"טוטוספורט" האיטלקי.

פירלו סיכם: "אני מרוצה מהמשחק, היה לנו רק יומיים להתאמן כולם כמו שצריך. השחקנים מחויבים וזה הדבר הכי חשוב". כשנשאל על המטרות אמר: "אני יודע שאני חייב לנצח, זה היה ככה גם כשחקן יובנטוס. אני יודע שמצפים מאיתנו לזכות שוב בסקודטו".

ב"טוטו ספורט" נכתב גם על מעברו המסתמן של סוארס ואם היה יכול להשיג כבר עכשיו את הדרכון האיטלקי הוא כבר היה שחקנה של יובנטוס. בידיעה נטען כי לאחר שלא נכלל אתמול בסגל של ברצלונה למשחק ההכנה הראשון, סוארס הבין שאין סיכוי שיישאר ואין לו טעם להיאבק. הוא צפוי לחתום לשלוש שנים בתמורה לעשרה מיליון יורו לעונה כולל בונוסים והעברה כמעט ללא עלות. עתידו צפוי להיקבע סופית תוך שבוע.

לואיס סוארס | MANU FERNANDEZ/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי