בכורה מושלמת לפירלו: 0:3 חלק ליובנטוס על סמפדוריה

דיאן קולוסבסקי חוגג עם שחקני יובנטוס | Chris Ricco/Getty Images

הגברת הזקנה יצאה לעידן חדש בהדרכתו של שחקן העבר האגדי, שסימן וי ראשון בזכות שערים של קולוסבסקי, בונוצ'י וכמובן כריסטיאנו רונאלדו. בכורה לאוסימן ב-0:2 של נאפולי על פארמה, גנואה הביסה 1:4 על גנואה

(גודל טקסט)

מחזור הפתיחה של הליגה האיטלקית נמשך גם היום (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים, כאשר יובנטוס האלופה פתחה ברגל ימין עם ניצחון ביתי 0:3 על סמפדוריה. את יום המשחקים פתחה נאפולי שהשיגה ניצחון 0:2 בחוץ על פארמה, כאשר בהמשך גנואה הביסה 1:4 את קרוטונה וססואולו נפרדה ב-1:1 מקליארי.

יובנטוס – סמפדוריה 0:3

הגברת הזקנה פתחה ברגל ימין עידן חדש, תחת אנדראה פירלו כמאמן. קשר העבר האגדי מונה לתפקיד באופן שהפתיע את כולם, וכעת חובת ההוכחה עליו. במבחן הראשון שלו הוא עמד בהצלחה והשיג שלוש נקודות במשחק הראשון של עונת 2020/21 עם ניצחון נהדר. ווסטון מקני ודיאן קולוסבסקי פתחו בהרכב ערכו בכורה, ועבור האחרון הייתה זו בכורה סופר מוצלחת.

שחקן הכנף שיובנטוס רכשה מפארמה באמצע העונה שעברה והושאל בחזרה לקבוצה הקודמת שלו עד לסיום העונה כבש את השער הראשון בדקה ה-13, כשכריסטיאנו רונאלדו חדר לרחבה, איבד כדור שהגיע עד לשבדי, שבנגיעה אחת רכה ונהדרת סיפק כדור שטוח ואלגנטי לפינה הרחוקה ולרשת. בדקה ה-79 הגיע השני, כשקולוסבסקי הגביה כדור קרן לרחבה אשר גרם לערבובייה בהגנת סמפדוריה. ווסטון מקני בעט לכיוון השער, הכדור נהדף ולאונרדו בונוצ'י הוותיק המשיך מהריבאונד בקלות לרשת. בדקה ה-84 כריסטיאנו רונאלדו ניסה לכבוש במספרת, ובדקה ה-89 הצליח סוף סוף למצוא את הרשת ולקבוע את תוצאת המשחק עם סיומת נפלאה מתוך הרחבה אחרי בישול של ארון ראמזי.

אנדראה פירלו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images
דיאן קולוסבסקי חוגג עם כריסטיאנו רונאלדו | Chris Ricco/Getty Images

פארמה – נאפולי 2:0

פתיחה חלקה לחבורה של ג'נארו גאטוסו, שהשיגה שלוש נקודות במחזור הפתיחה באצטדיון אניו טרדיני. אחרי מחצית מאופסת, שחקן הרכש היקר בתולדות נאפולי ויקטור אוסימן, שנרכש ב-70 מיליון יורו, עלה לבכורה מהספסל בדקה ה-61 וכעבור שתי דקות האורחת עלתה ליתרון, כאשר דריס מרטנס השתלט על כדור חוזר לאחר הרמה לא טובה והכניע את לואיג'י ספה. בדקה ה-77 לורנצו אינסינייה, בדיוק כמו בשער הראשון, ניגש לכדור חוזר של הירבינג לוסאנו וסגר את הסיפור עם דחיקה מקרוב.

דריס מרטנס | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

גנואה – קרוטונה 1:4

הופעה נפלאה של הקבוצה מג'נובה, שהביסה בקלות את העולה החדשה. הפתיחה של המשחק הייתה מהממת, וכבר בדקה השישית המארחת עלתה ל-0:1 כשמתיאה דסטרו כבש מקרוב. שלוש דקות חלפו והתוצאה כבר עמדה על 0:2 משער של גוראן פאנדב הבלתי נגמר. החלוץ המקדוני בן ה-37 חדר לרחבה ובצ'יפ פנטסטי הכניע את השוער. עמנואל ריוויאר צימק בדקה ה-28 ל-2:1, ובמחצית השנייה גנואה המשיכה לחגוג.

דוידה זפאקוסטה ומרקו פיאצה, אשר הגיעו בהשאלה מצ'לסי ויובנטוס (בהתאמה) ערכו הופעות בכורה מוצלחות ביותר ושניהם הצליחו למצוא את הרשת. זפאקוסטה קבע 1:3 בדקה ה-34 עם פריצה נפלאה באגף השמאלי, חיתוך למרכז ובעיטה חדה ממרחק לרשת. פיאצה הקרואטי חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-75 אחרי שקיבל כדור עומק ממילאן באדלי ובסיומת נפלאה מצד ימין של הרחבה הכניע את השוער.

תוצאה נוספת

ססואולו – קליארי 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי