בלתי נגמר: צמד לזלאטן, 0:2 למילאן על בולוניה במחזור הפתיחה

זלאטן איברהימוביץ' | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

החלוץ השבדי האגדי, שיחגוג בסוף השבוע הבא 39, העניק שלוש נקודות לרוסונרי עם שער בנגיחה ועוד אחד בפנדל וסידר פתיחה ברגל ימין לעונת 2020/21 בליגה האיטלקית. בכורה לסנדרו טונאלי

קבוצות: מילאן בולוניה
(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בליגה האיטלקית נפתחה רשמית בשבת האחרונה, והערב (שני) המחזור הראשון נמשך עם משחק בודד – כאשר מילאן נכנסה גם היא לעניינים ועשתה זאת ברגל ימין עם 0:2 חלק על בולוניה במשחק הראשון, בזכות האחד והיחיד, זלאטן איברהימוביץ'.

הרוסונרי היו עדיפים לאורך כל 90 הדקות על היריבה, אותה מאמן סינישה מיכאילוביץ', אקס מילאן, אצלה הוא עמד על הקווים בעונת 2015/16 עד שפוטר כחודש לסיום העונה. הקבוצה של סטפנו פיולי כאמור פתחה טוב את המשחק ובדקה ה-35 גם הצליחה לעלות ל-0:1, כשתאו הרננדס הגביה כדור מהאגף השמאלי, זלאטן התרומם בצורה נהדרת וסיפק נגיחה מושלמת אל הרשת.

בדקה ה-50 החלוץ השבדי השלים צמד בפנדל. ואם אתם מחפשים הגדרה לפנדל מושלם – תסתכלו על הפנדל הזה. איברהימוביץ' סיפק בעיטה פשוט פנטסטית ובלתי ניתנת לעצירה אל בין החיבורים וחתם את תוצאת המשחק. פתיחה מצוינת לעונה לחלוץ הבלתי נגמר, שיחגוג בסוף השבוע הבא יום הולדת 39. מדהים.

זלאטן איברהימוביץ' חוגג | Marco Luzzani/Getty Images

את הפנדל סחט אסמאעיל בנאסר. אגב, אחד הרכשים היותר מסקרנים העונה באירופה הוא סנדרו טונאלי, השחקן בן ה-20 של נבחרת איטליה, אשר הגיע למילאן מברשיה ועלה להופעת בכורה כמחליף בדקה ה-77 על חשבונו של פרנק קסייה.

סנדרו טונאלי | Marco Luzzani/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי