מוראטה: "היה לי רצון עז לחזור לכאן". דיבאלה שב לאימונים

אלבארו מוראטה עם פאבל נדבד | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

החלוץ מתרגש ללבוש שוב את מדי יובה: "תמיד הרגשתי קשור למועדון הזה". בשנתיים הקודמות שלו במועדון כבש שערים מבטיחים אך הוא מבטיח: "התבגרתי הן על המגרש והן בחיי האישיים". הארגנטינאי עשוי לשחק נגד רומא

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מרגע שמונה למאמן, אנדראה פירלו לחץ על הנהלת יובנטוס לצרף חלוץ. אמנם אלברו מוראטה לא היה הבחירה הראשונה של המאמן, כך לפי כלי התקשורת, אך אם הוא ישחזר את יכולתו מהשנתיים הקודמות בטורינו – נראה שיהיה בסדר ושני הצדדים מתרגשים מהקאמבק. מאז שעלה סופית לקבוצה הבוגרת של ריאל מדריד, החלוץ בן ה-27 לא החזיק מעמד יותר משנתיים באותו מועדון. כעת הוא מקווה שזה יקרה. החלוץ התראיין לראשונה כשחקן יובנטוס וסיפר על התרגשותו לחזור ללבוש את המדים של הגברת הזקנה.

מוראטה אמר: "זו הרגשה נהדרת עבורי לחזור לכאן. תמיד הרגשתי קשור למועדון ואני מאושר. אני לא יכול לחכות כבר למפגש עם חבריי לקבוצה. העידן הראשון היה נהדר אבל אני משוכנע שאני שחקן טוב יותר ושהתבגרתי בהיבטים רבים הן על המגרש והן בחיי האישיים. אני בטוח שזה יהיה עוד מסע נהדר. בהמשך הוא כבר הספיק לערוך אימון בכורה.

"מוראטה מוכן לקחת את המקום של אדין דז'קו", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט", כשבתקשורת האיטלקית ציינו כי המאמן רצה מאוד את החלוץ הבוסני אלא שרומא עשתה שריר. ב"טוטוספורט" נכתב קצת על מאחורי הקלעים של המעבר. נטען כי מוראטה רצה לחזור למועדון 'בכל מחיר' ועשה כל שביכולתו בחודש וחצי שחלף כדי שזה יקרה. הוא הרבה לשוחח עם מנהל המועדון פאביו פארטיסי בטלפון וכן עם פירלו והסכים להפחית מהשכר שקיבל באתלטיקו. הוא לחץ על הספרדים להתגמש בדרישותיהם ולבסוף ההעברה נסגרה בהשאלה.

אלברו מוראטה כובש בגמר ליגת האלופות ב-2015 | Fishing4/Anadolu Agency/Getty Images

מוראטה, כזכור, עזר לקבוצה לזכות בשני דאבלים ולהעפיל לגמר ליגת האלופות, כאשר כבש שורה של שערים מכריעים ב-2014/15 כמו בצמד חצאי הגמר נגד ריאל מדריד וכן בגמר נגד ברצלונה. הוא כבש גם שער ניצחון בגמר הגביע האיטלקי נגד מילאן. הסטטיסטיקה מספרת על 27 שערים ב-93 הופעות אך הוא לא היה שחקן הרכב מובהק. "יובנטוס היא מועדון ענק וגם משפחה, יש לי כאן הרבה חברים. כשאתה נמצא במועדון שמרגיש כמו הבית, תמיד יש רצון לחזור".

בינתיים עוד חדשות טובות לגברת הזקנה כאשר פאולו דיבאלה חזר אתמול (רביעי) לאימונים מלאים. החלוץ שהחמיץ את מחזור הפתיחה נגד סמפדוריה, סבל בחודש האחרון מפציעה בירך וייתכן וייכלל בסגל לקראת המשחק הקשה נגד רומא באולימפיקו ביום ראשון. הביאנקונרי זכו לפתיחת עונה לא פשוטה, כששבוע לאחר מכן יפגשו את נאפולי.

פאולו דיבאלה. שב לאימונים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי