מוראטה וארתור בסגל יובה לקראת רומא, גם דיבאלה חוזר

דיאן קולוסבסקי חוגג עם שחקני יובנטוס | Chris Ricco/Getty Images

פירלו הכליל ברשימת המוזמנים את שני שחקני הרכש, הארגנטינאי ששב לאימונים עשוי להתחיל על הספסל. המאמן התייחס למאבק האליפות: "כולן התחזקו, הזכיות הקודמות לא מהוות יתרון עבורנו". פונסקה הכריז שדז'קו יפתח

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) ויימשך מחר (ראשון) עם לא פחות משישה משחקים. במוקד, קרב צמרת לכל דבר כאשר רומא, שפתחה את העונה עם הפסד טכני הזוי נגד ורונה בשל שיתופו של הלא חוקי אמאדו דיאוורה, תארח בביתה את האלופה יובנטוס שפתחה את העונה עם 0:3 חלק על סמפדוריה.

רומא – יובנטוס (21:45)

האלופה התרכזה השבוע יותר בחיזוק החוד מאשר במשחק האחרון והמאמן אנדראה פירלו שעומד בפני מבחן ראשון, כנראה, הבטיח שזה לא ישפיע על קבוצתו. "עברנו שבוע טוב מהקודם, הגברנו את העוצמה. מקרה לואיס סוארס לא רלוונטי", הבהיר.

מי שהצטרף הוא אלברו מוראטה, שזכה לשבחים: "חיכינו לחלוץ שיגיע וכעת הוא כאן, אני מכיר אותו היטב ולמזלי שיחקתי איתו. הוא היה אחד מהעדיפויות שלנו. הוא שחקן שחיפשנו ברמה הטכנית והטקטית". החלוץ כבר נכלל בסגל של פירלו למשחק.

אלברו מוראטה | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

גם פאולו דיבאלה חזר לסגל וכנראה יפתח על הספסל. החלוץ הארגנטינאי התאמן כרגיל בימים האחרונים. "הוא חוזר בהדרגה ונראה האם הוא יכול להגביר עומס", אמר פירלו במסיבת העיתונאים ולא הסכים לגלות האם ארתור שלדבריו הגיע ללא כושר משחק, ייכלל בסגל אף הוא. לבסוף הקשר הברזילאי נכלל אף הוא ברשימת המוזמנים. המאמן הבטיח כי "אבחר את ההרכב הטוב ביותר שמסוגל לשחק נגד רומא".

על מאבק האליפות: "זה לא קרב בין אינטר ויובנטוס, כולן מתחילות מאפס וכל היריבות שלנו התחזקו. גם נאפולי, מילאן, רומא ולאציו. זו תהיה עונה מרגשת. ההישג שלנו מרשים (שרשרת האליפויות), אבל זה לא נותן לנו יתרון, עלינו להילחם מהיום הראשון".

על אדין דז'קו: "הוא סכנה גדולה עבורנו, הוא שחקן נהדר, אנחנו מעריצים אותו. הוא היה יכול להגיע ליובה אך המשא ומתן לא עלה יפה. נצטרך להסתדר איתו מחר".

אדין דז'קו. יפתח בהרכב | Pier Marco Tacca/Getty Images

ומנגד, אצל רומא, פאולו פונסקה פרסם את ההרכב שיפתח במשחק מחר אם לא יהיו דברים בלתי צפויים. גולת הכותרת היא שדז'קו, שפתח על הספסל במחזור הפתיחה בשל הסיכוי שיעבור ליובה – יחזור ל-11. יש לציין שניקולו זאניולו פצוע וייעדר לתקופה ממושכת. רומא, כזכור, ניצחה את יובה 1:3 אשתקד במחזורי סיום העונה

על דז'קו: "דיברתי איתו השבוע כמה וכמה פעמים, הוא חדור מוטיבצייה, התאמן היטב ויפתח מחר". המאמן אמר על המשחק: "לא נרצה לשנות את הזהות שלנו וזה לא חשוב שממול נמצאת יובה. אנחנו רוצים ללחוץ גבוה ולהיות מאוזנים. אני מאמין בשחקנים שלי. אנחנו רוצים להשתפר ביחס לעונה שעברה. אני יכול לומר שהקבוצה טובה יותר עכשיו למרות משחק הפתיחה".

קורטונה – מילאן (19:00)

הרוסונרי לא הפסידו ב-13 משחקי הליגה האחרונים שלהם ונחושים להסתדר גם ללא זלאטן איברהימוביץ' שחלה בקורונה. גם הבלם אלסיו רומנאליו ייעדר כשעדיין לא ברור האם סנדרו טונאלי יערוך בכורה בהרכב. מאמן סטפנו פיולי: "מחכה לנו שבוע חשוב עם כמה משחקים קשים, נצטרך ריכוז ועוצמה. לא ניבהל מהסגל החסר שלנו. עלינו להמשיך ולצמוח, להשתפר כיחידה, אסור לנו לטעות. היינו צריכים להיות קצת יותר טובים בחמישי. אם אתה לא יכול להכריע משחקים אתה תצטרך להיאבק".

שחקני מילאן חוגגים | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

על זלאטן: "הוא חדור מוטיבצייה, הוא מרגיש טוב והוא מתאמן בביתו. ההיעדרות שלו לא תהיה בעייה עבורנו. אנחנו מחכים שהוא יחזור. אנטה רביץ' משחק הרבה בצד שמאל כדי לאזן את הקבוצה אבל הוא יכול לשחק גם כחלוץ". מנגד, העולה החדשה קורטונה פתחה את הסרייה א' עם תבוסה 4:1 נגד גנואה. עמנואל ריביירה נמצא בספק בגלל פציעה.

במשחקים נוספים: ספזיה – ססואלו (13:30), נאפולי – גנואה (16:00), ורונה – אודינזה (16:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי