אינטר השוותה שיא מ-1961. קונטה: "גאה בשחקנים"

אינטר | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

בזכות ה-3:4 המטורף על פיורנטינה, הנראזורי השלימו עונה שנייה ברציפות בה הם כבשו 4 גולים במחזור הפתיחה. המאמן התייחס לניצחון: "לא היינו מאוזנים וזה המפתח". וגם: ציון הדרך של לאוטרו והתפקוד של אריקסן

(גודל טקסט)

לא ברור איך התוצאה אמש (שבת) תשפיע על המשך העונה של אינטר, אבל אם בתום 38 מחזורים הנראזורי יניפו סקודטו ראשון לאחר 11 שנים, כולם יחזרו ל-3:4 המטורף על פיורנטינה בסן סירו, שכלל בסך הכל שלושה מהפכים, שני שערים בשתי הדקות האחרונות ואינספור סיפורים.

שחקני הרכש החדשים אלכסנדר קולארוב, אשרף חכימי וארתורו וידאל ערכו בכורה באינטר וכן איבן פרישיץ' וראדג'ה ניינגולן שחזרו מהשאלה, קיבלו גם הם דקות משחק ובסך הכל עברו את טבילת האש בהצלחה. אך את השערים המשיכו לכבוש השחקנים המעונה שעברה – רומלו לואקאקו, לאוטרו מרטינס והגיבור המפתיע דנילו דאמברוסיו, שהבקיע את שער הניצחון בדקה ה-89.

עבור הארגנטינאי שנשאר באינטר, למרות חיזורים רבים מברצלונה, שוב הבקיע בדרך האופיינית לו עם בעיטה מחוץ לרחבה. למעשה מאז תחילת 2020  לאוטרו רשם לא פחות מארבעה שערים מחוץ לתיבת 16 המטרים בכל המסגרות ובכל חמש הליגות הבכירות נמצאים רק שני שחקנים מעליו – רוסלן מלינובסקי האוקראיני של אטאלנטה (5) והקשר הטורקי של מילאן הקאן צ'להאנולו ממילאן (8).

שחקני אינטר חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

גם אינטר עצמה רשמה היסטוריה לאחר שרשמה רצף של עונה שנייה ברציפות בה היא כובשת ארבעה שערים במחזור הפתיחה – דבר שקרה לאחרונה בשנת 1961. פיורנטינה מנגד לראשונה בתולדותיה הפסידה למרות שכבשה שלושה שערים.

מאמן אינטר אנטוניו קונטה אמר בסיום: "שלוש הנקודות האלו חשובות מאוד, אבל צריך גם להתייחס ליכולת. הצד החיובי הוא כמובן שכבשנו ארבעה שערים ויצרנו הזדמנויות רבות. אני חושב שהשוער שלהם ברתלומיאיי דרגובסקי נתן משחק ממש טוב. יחד עם זאת לא היינו מרוכזים מספיק כדי להתמודד מול ההתקפות שלהם".

"הבחורים יודעים שעלינו לשפר זאת, איזון הוא המפתח לכל דבר. היינו לא מאוזנים הערב ושילמנו על הטעויות האלה. זה המשחק הראשון של קולארוב בקבוצה ושל דאמברוסיו כבלם. אבל כל הקבוצה צריכה לעבוד בדרך הנכונה".

אנטוניו קונטה | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

על הצבתו של כריסטיאן אריקסן בתפקיד הקשר ההתקפי: "אנחנו עובדים עם כריסטיאן באותו אופן כמו עם האחרים. אני חושב שאריקסן שיפר את האינטנסיביות שלו מאז הגיע לכאן. היום הוא שיחק בתפקיד האידיאלי שלו מאחורי שני החלוצים. אני חושב שהיה לו משחק טוב, אנחנו יודעים את התכונות הטובות שלו ואנחנו מנסים להוציא אותם החוצה. לפעמים זה קורה מיד, לפעמים זה לוקח זמן. יש לי אמונה וסלבנות. הוא בחור טוב ועובד מאוד קשה עבור הקבוצה".

על המאבק על האליפות: " בעונה שעברה אני חושב שזכינו לאמונה מהקהל, כאשר סיימנו במקום השני עם הרבה נקודות חיוביות. כמו כן, מעל הכל הצלחנו במפעלים האירופיים כאשר העפלנו לגמר הליגה האירופית. אנחנו חייבים להמשיך לתת את השמחה לאוהדים, ולעולם לא לוותר כמו היום. הבחורים הראו רעב, ואני גאה בהם".

כריסטיאן אריקסן | Emilio Andreoli – Inter/Inter via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי