יובנטוס סחטה 2:2 מרומא באולימפיקו, שישייה לנאפולי

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם חבריו. כבש צמד | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

פאנצ'ר ראשון לפירלו: האלופה נראתה לא טוב ונקלעה פעמיים לפיגור מצמד של ורטו, אלא שרונאלדו מנע הפסד עם צמד משלו. ראביו הורחק, בכורה למוראטה וארתור. הקבוצה של גאטוסו נראית מוכנה למפגש נגדה בשבוע הבא

(גודל טקסט)

המחזור השני בסרייה א' הגיע לסיומו אתמול (ראשון) עם לא חמישה משחקים. במשחק המרכזי האלופה יובנטוס הצליחה לחזור מפיגור פעמיים נגד רומא וסיימה ב-2:2 באולימפיקו על אף שנותרה בעשרה שחקנים. יריבתה בשבוע הבא, נאפולי, נתנה הצגה ביתית נגד גנואה עם 0:6 מוחץ. מילאן הסתדרה גם ללא זלאטן איברהימוביץ' וגברה 0:2 על קורטונה בחוץ.

רומא – יובנטוס 2:2

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הגדול הראשון העונה באיטליה במצב רוח שונה לגמרי. אנדראה פירלו צלח ובגדול את הופעת הבכורה שלו עם 0:3 על סמפדוריה, בעוד הקבוצה של פאולו פונסקה רשמה הפסד טכני שלומיאלי נגד ורונה. פירלו פתח הפעם במערך 4:4:2 כשאלברו מוראטה עורך הופעת בכורה מחודשת בחוד לצד כריסטיאנו רונאלדו, והפורטוגלי אמנם כבש צמד ומנע הפסד אך נראה שיש לאלופה עוד הרבה עבודה.

זה התחיל רע מאוד עבור הגברת הזקנה כאשר אדריאן ראביו, אליו עוד נחזור בהמשך, נגע בכדור בידו ברחבה וג'ורדן ורטו דייק מהנקודה הלבנה (31), כשהכדור חלף ממש מתחת לידו של שצ'סני חסר המזל, 0:1 לרומא. דקה להפסקה, רונאלדו השווה בפנדל משלו אחרי נגיעת יד חסרת אחריות של לורנצו פלגריני, אלא שבתוספת הזמן של המחצית הראשונה רומא תפסה את הגנת יובה ממש לא מוכנה. בסיום התקפה מתפרצת מהירה, הנריך מחטיריאן העביר כדור רוחב ו-ורטו השלים צמד בקלות.

ג'ורדן ורטו חוגג. כבש צמד נגד יובנטוס | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

ארתור עלה מהספסל בדקה ה-58 להופעת בכורה במדי יובנטוס ויחד איתו דוגלאס קוסטה, כאשר אלברו מוראטה היה בין המוחלפים, אלא שכעבור ארבע דקות הבור של פירלו העמיק כאשר ראביו הורחק בצהוב שני מיותר. האורחת החזיקה יותר בכדור אך לא ממש הצליחה לאיים על השער.

בדקה ה-69 רונאלדו חילץ נקודה בנגיחה אחרי הרמה יפה של דנילו מצד ימין. פאולו דיבאלה שחזר לסגל לא שותף על אף שנותר לפירלו חילוף אחרון.

אלברו מוראטה בין שחקני רומא. ערך בכורה בקבוצתו החדשה | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

קורטונה – מילאן 2:0

הרוסונרי התקשו מאוד ללא זלאטן איברהימוביץ' שחלה בקורונה, אבל הצליחו לנצח. המחצית הראשונה הייתה בדרך ל-0:0, כשאז בתוספת הזמן (45+2) אנטה רביץ' קיבל כדור ארוך, ביצע הטעיית עקב מבריקה ברחבה והוכשל על ידי שחקן ההגנה. פרנק קייזה בעט את הפנדל כמו שצריך וקבע 0:1.

בדקה ה-50 היה תורו של ברהים דיאס לכבוש שער בכורה רשמי בקבוצתו החדשה כשגלגל מקרוב את השער השני וביסס את היתרון. כעבור שבע דקות רביץ' נפצע והוחלף. סנדרו טונאלי פתח לראשונה בהרכב הרוסונרי ושיחק 63 דקות. זה היה המבחן האחרון של הקבוצה של סטפאנו פיולי לפני המשחק החשוב נגד ריו אבה הפורטוגלית בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית בחמישי.

CROTONE, ITALY – SEPTEMBER 27: Brahim Diaz of Milan celebrates | Maurizio Lagana/Getty Images

נאפולי – גנואה 0:6

רגע לפני המשחק הענק נגד יובנטוס בראשון הבא, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו אותתה על כוונותיה כשרשמה ניצחון שני העונה, ובגדול. נאפולי כבשה ככר שמונה שערים ולא הוציאה אף כדור מהרשת. במחצית זה נראה פחות טוב. המארחת הסתפקה בשער אחד – כהירבינג לוזאנו כבש מהאוויר (10) אחרי הרמה של דריס מרטנס, אלא שהקפטן לורנו אינסינייה הוחלף בשלב מוקדם בשל פציעה. במחצית השנייה הגיעה ההתפוצצות.

כבר בפתיחת המחצית השנייה פיטור ז'לינסקי כבש אחרי מהלך קבוצתי יפה. בדקה ה-57 ז'לינסקי עבר לתפקיד המבשל כשניצל איבוד כדור רשלני בהגנה ומסר לדרטנס שהבקיע בקלותץ. בדקה ה-65 זה כבר היה 0:4 כששוב מרטנס מבשל ללוזאנו שבעט שטוח לפינה. אליף אלמאס כבש את החמישי כעבור ארבע דקות. בדקה ה-72 הגיע השער השישי והאחרון כשמתיאו פוליטאנו כידרר ברחבה ובעט לפינה הרחוקה.

שחקני נאפולי חוגגים. ניצחון גדול | Franco Romano/NurPhoto via Getty Images

תוצאות נוספות: ספזיה – ססואלו 4:1, ורונה – אודינזה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי